Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 81

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Νικηφορος
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Κατερίνη
    Μηνύματα
    38

    Προεπιλογή

    Μετα από 24 ωρες λειτουργιας παρατηρω ότι όλα λειτουργουν όπως πρεπει προς το παρον.Ο τεχνικος ηρθε από το σπιτι και το μονο που εκανε είναι να μετρησει την θερμοκρασια στην συντηρηση(περιττό μιας και φαινοταν ότι σχεδον εβραζες αβγο!!!)Βεβαια,για να ειμαι ειλικρινής, μου ειπε ότι αν δεν στρωσει με αποψυξη θα μου το περνε στο συνεργειο του να το ψαξει αν κ μαλλον θα χρειαζοταν πλακετα!Απλα επειδή ειμαι του χωρου με την ευρύτερη έννοια δεν μπορω αναλυση βλαβης στο ποδι και να σου λενε…ξερεις για όλα φταίει ο…’’υπολιστης’’(πλακετα).Εχει τοσο πολλα περιφεριακα μαραφετια.Αυτο που δεν μπορω να καταλαβω είναι τον λογο που συγκεντρωσε παγο στη καταψυξη.Ο αισθητηρας που βρισκετε εκει είναι θερμοκρασιας και όταν ανιχνεύει διαφορετικη του προβλεπομενου δινει εντολη στην πλακετα να ρυθμισει την λειτουργια του μοτερ?το ρωταω γιατι νομιζω οτι δεν λειτουργησε ο συγκεκριμενος αισθητηρας επειδη ηταν καλυμμενος απο παγο.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη tsiki76 : 01-06-14 στις 01:27

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    http://www.fourlistrade.gr/datafiles..._4013_4023.pdf



    Διάβασε σελίδα 8 στα περί (5.3 Συναγερμός θερμοκρασίας ) το γνωστό Alarm (όταν η ψύξη στην κατάψυξη δεν είναι καλή ... τότε ηχεί το αλάρμ με φωτάκι που αναβοσβήνει μαζί με την ένδειξη θερμοκρασίας που επίσης και αυτή αναβοσβήνει (αυτά όταν το κουμπί αλάρμ το έχεις ενεργοποιημένο)
    Το Αλαρμ για να σε ειδοποιεί σημαίνει ότι η ψύξη στην κατάψυξη έχει πρόβλημα (στρώμα πάγου που είπες ... σε ένα μέρος σαν μπάλα) ... αυτό δεν σημαίνει ότι είναι χαλασμένη πλακέτα .... αυτή είναι η δουλειά του Αλαρμ ώστε να σε ενημερώνει ότι κάτι δεν πάει καλά σε θέματα ψύξης ... θα σταματήσει το αλαρμ μόνο του όταν θα αποκατασταθεί η ψύξη στον θάλαμο στα σωστά όρια θερμοκρασίας που έχεις ρυθμίσει.

    Δες επίσης στην ίδια σελίδα 8 (παράγραφος 5.4.3) ανεμιστήρας Ventilation . αυτός στην ουσία είναι ένας ανεμιστήρας άχρηστος .. το μόνο που κάνει είναι να ανακυκλοφορεί τον αέρα στον θάλαμο συντήρησης (ειδικά στις ζεστές μέρες 30 C )

    Όλα τα παραπάνω είναι ψιλοτρίχες του εργοστασίου...
    Αυτό που έχει σημασία είναι ..
    1) Ήρθε ένας τεχνικός ... έβαλε το στηθοσκόπιο του στην (ήδη ζεστή ) συντήρηση (όπως το είπες) δήθεν να μετρήσει .... (ενώ στην πραγματικότητα σε είχε για βλάκα ) .. επειδή δεν σου είπε σταράτα ότι έχει πρόβλημα ψύξης (πρόβλημα ψύξης .. γιατί εσύ ανάφερες ότι το μοτέρ λειτουργούσε ασταμάτητα ... και άρα έπρεπε να κάνει ψύξη και πάνω και κάτω) ... αλλά σου είπε για πλακέτα . Ενώ πιο σωστά θα σου έλεγε πιθανή διαρροή υγρών. (λειτούργησε δεν λειτούργησε ο αισθητήρας που λες ... επειδή ήταν καλυμμένος με πάγο ..) ας το υποθέσουμε και έτσι .... όταν λες ότι δουλεύει συνεχώς το μοτέρ και δεν σου φέρνει ψύξη (μπάλα πάγου στην κατάψυξη) και τουλάχιστον πάνω από -18 C ... > -22 > - 23 C ... αυτομάτως λέμε δεν έχει υγρά . (F600a ) λέει το συγκεκριμένο μοντέλο.
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Νικηφορος
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Κατερίνη
    Μηνύματα
    38

    Προεπιλογή

    Σ ευχαριστω για τον κοπο σου,το χω εν γνωση μου το συγκεκριμενο manual.Υπενθμιμιζω οτι ο τεχνικος προς τιμην του μου ειπε να κανω αποψυξη 48 ωρων και μετα θα το εψαχνε αν κ πιθανοτερο εβλεπε πλακετα.Τωρα τα υπολοιπα ειναι και θεμα πλασαρισματος τλπ.Με την 48ωρη αποψυξη βλεπω οτι λειτουργει οπως πρεπει.Αρα μαλλον εχει τα υγρα του.Δεν λειτουργει συνεχομενα το μοτερ,ψυξη μια χαρα πανω-κατω.Αρα να υποθεσω οτι κατι ''κολλησε'' πριν?κατι σε ηλεκτρικο γιατι αν ηταν μηχανικο θα συνεχιζε να μην λειτουργει??

  4. #4

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από tsiki76 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Σ ευχαριστω για τον κοπο σου,το χω εν γνωση μου το συγκεκριμενο manual.Υπενθμιμιζω οτι ο τεχνικος προς τιμην του μου ειπε να κανω αποψυξη 48 ωρων και μετα θα το εψαχνε αν κ πιθανοτερο εβλεπε πλακετα.Τωρα τα υπολοιπα ειναι και θεμα πλασαρισματος τλπ.Με την 48ωρη αποψυξη βλεπω οτι λειτουργει οπως πρεπει.Αρα μαλλον εχει τα υγρα του.Δεν λειτουργει συνεχομενα το μοτερ,ψυξη μια χαρα πανω-κατω.Αρα να υποθεσω οτι κατι ''κολλησε'' πριν?κατι σε ηλεκτρικο γιατι αν ηταν μηχανικο θα συνεχιζε να μην λειτουργει??
    Αρα μαλλον εχει τα υγρα του
    .
    Ναι τα έχει
    Δεν λειτουργει συνεχομενα το μοτερ,
    Καλό ..και έτσι πρέπει
    μια χαρα πανω-κατω.Αρα να υποθεσω οτι κατι ''κολλησε'' πριν?κατι σε ηλεκτρικο γιατι αν ηταν μηχανικο θα συνεχιζε να μην λειτουργει??
    πάντως η πλακέτα δεν είναι .. το θέμα είναι να βρεθεί για ποιο λόγο πιάνει πάγο στην (πλάτη κατάψυξης όπως ανάφερες) (επειδή δεν έχουμε προφίλ φωτογραφιών από το μοντέλο ) βγάλε μια φωτογραφία το εσωτερικό της κατάψυξης να δούμε τι μαραφέτι είναι αυτό. Τα λάστιχα πόρτας της κατάψυξης είναι στεγανά?

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Νικηφορος
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Κατερίνη
    Μηνύματα
    38

    Προεπιλογή

    Τα λαστιχα ειναι οκ οσο μπορω να τα επιθεωρησω με το γυμνο ματι.Μετα απο 3-4 μερες συνεχιζει να δουλευει μια χαρα και σιγα σιγα το ξαναγεμιζω(ελπιζω να μην μου κανει καμοια κασκαρικα και τρεχω τα βουτηρα στον γειτονα ξανα!!) ,απλα αποψε παρατηρησα οτι στην πλατη της συντηρησης αυτην την φορα εχει πιασει ενα λεπτο φιλμ παγου στα 3/4 του μηκους της -το περιεργο ειναι οτι το φιλμ σταματαει σε τετοια ευθεια γραμμη σαν να το χεις χαραξει με χαρακα(καπου το χω διαβασει αυτο εδω στο forum).Αυτο το ειχα δει και οταν το πρωτοεβαλα στην μπριζα μετα απο την 48ωρη αποψυξη αλλα υποχωρησε σχεδον αμεσως(ειναι φυσιολογικη λειτουργεια?)
    ''βγάλε μια φωτογραφία το εσωτερικό της κατάψυξης να δούμε τι μαραφέτι είναι αυτό.'' βλ φωτος απο καταψυξη(2)
    Ειναι το καλωδιακι που ερχετε κατω απο τον ανεμιστηρα και καταληγει σε πλαστικο(δεν μπορεσα να καταλαβω τι εχει μεσα).Οταν ειχα το προβλημα ολο το καλωδιο ηταν καλυμμενο απο παχια στρωση παγου(σχεδον ολη η πλατη της καταψυξης μαλιστα)
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

  6. #6
    Το avatar του χρήστη Papas00zas
    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2011
    Περιοχή
    Καστοριά
    Μηνύματα
    755

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από tsiki76 Εμφάνιση μηνυμάτων

    Ειναι το καλωδιακι που ερχετε κατω απο τον ανεμιστηρα και καταληγει σε πλαστικο(δεν μπορεσα να καταλαβω τι εχει μεσα).Οταν ειχα το προβλημα ολο το καλωδιο ηταν καλυμμενο απο παχια στρωση παγου(σχεδον ολη η πλατη της καταψυξης μαλιστα)
    Αυτό το καλώδιο είναι για σύνδεση. Το πλαστικό που βλέπεις είναι ο αισθητήρας θερμοκρασίας και συνδέεται στο σύστημα ελέγχου του ψυγείου μέσω αυτού.
    Ο πάγος γίνεται οταν δεν κλείνει καλά το ψυγείο.
    Όχι άλλους μΕ....PICάραμε!!!!
    (2012)ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΡΙΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ - ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ (2018 )Εκτός αν έχεις μέσον κάπου ή οικογενειακή επειχείρηση και έχει φροντίσει άλλος για τα λεφτά
    VESTEL σασί;;;; Πάρε το σφυρί !!!!

  7. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.589

    Προεπιλογή

    Ειναι το καλωδιακι που ερχετε κατω απο τον ανεμιστηρα και καταληγει σε πλαστικο(δεν μπορεσα να καταλαβω τι εχει μεσα).Οταν ειχα το προβλημα ολο το καλωδιο ηταν καλυμμενο απο παχια στρωση παγου(σχεδον ολη η πλατη της καταψυξης μαλιστα)
    Αισθητήριο Sensor θερμοστάτη είναι . μπορεί να φταίει και αυτό .. αλλά . προβλημάτισε το παρακάτω (από το 1ο πόστ)
    Εχουν περασει 3 ωρες και δεν παρατηρω ψυξη ενώ το μοτερ δουλεύει συνεχώς.
    Ο ανεμιστήρας της φωτογραφίας δουλεύει? ... από κει και πέρα βάλε ένα θερμόμετρο (αν είναι δυνατόν εσωτερικού / εξωτερικού χώρου) και δες τι πραγματική θερμοκρασία σου βγάζει εντός θαλάμου σε αυτές τις 2-3 ώρες (μπας και έχει μειωμένη απόδοση ψύξης)

  8. #8

    Μέλος
    Όνομα
    Νικηφορος
    Εγγραφή
    May 2014
    Περιοχή
    Κατερίνη
    Μηνύματα
    38

    Προεπιλογή

    O ανεμιστηρας δουλευει εκ κατασκευης μονο οταν επιλεγει superfrost (κουμπι 7 στο παραπανω σχεδιαγραμμα που ανεβασες) και δουλευει μια χαρα.Αν χρειαστει να το αντικαταστησω πως γινεται,μιας κ το καλωδιο παει πισω απο τα πλαστικ?.Κοβω το καλωδιο κ ενωνω το καινουργιο με σπλαις?Θερμομετρο θα βαλω αυτες τις μερες....
    ''απλα αποψε παρατηρησα οτι στην πλατη της συντηρησης αυτην την φορα εχει πιασει ενα λεπτο φιλμ παγου στα 3/4 του μηκους της -το περιεργο ειναι οτι το φιλμ σταματαει σε τετοια ευθεια γραμμη σαν να το χεις χαραξει με χαρακα(καπου το χω διαβασει αυτο εδω στο forum).Αυτο το ειχα δει και οταν το πρωτοεβαλα στην μπριζα μετα απο την 48ωρη αποψυξη αλλα υποχωρησε σχεδον αμεσως(ειναι φυσιολογικη λειτουργεια?)''...καποια ιδεα για αυτο?

Παρόμοια Θέματα

  1. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-08-13, 14:15
  2. [Liebherr] CNesf 4003 - Διαρροή
    από vandervagos στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-08-13, 13:43
  3. [Liebherr] ψυγειοκαταψυκτης Liebherr CNESF5113
    από dimco στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-10-12, 21:57
  4. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 01-09-12, 02:56
  5. προβλημα με ψυγειοκαταψυκτη Liebherr
    από jimakosb στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 22-08-11, 10:52

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας