Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 2 από 2

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #2
    Το avatar του χρήστη Papas00zas
    Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Dec 2011
    Περιοχή
    Καστοριά
    Μηνύματα
    755

    Προεπιλογή

    Θα πω ότι σ εγραψα και αρχικα να το δουν οι υπόλοιποι:
    Για τον flyback θες διάγραμμα ακροδεκτών και μετά προσομοιωτή υψηλής. Για το mosfet δεν ξερω να σου πω.

    Εδώ χρειάζεται το ηλεκτρονικό σχέδιο(σχηματικό) του δέκτη, αλλιώς θα πας στα τυφλά. Χώρια που μπορεί -στη χειροτερη-να κανεις περαιτέρω ζημιά.
    Όχι άλλους μΕ....PICάραμε!!!!
    (2012)ΜΗΝ ΠΕΡΙΜΕΝΕΤΕ ΝΑ ΣΑΣ ΧΑΡΙΣΟΥΝ ΤΙΠΟΤΑ - ΤΑ ΠΑΝΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΩΝΤΑΙ ΚΑΙ ΚΕΡΔΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΑΓΩΝΕΣ (2018 )Εκτός αν έχεις μέσον κάπου ή οικογενειακή επειχείρηση και έχει φροντίσει άλλος για τα λεφτά
    VESTEL σασί;;;; Πάρε το σφυρί !!!!

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Papas00zas για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    G.POL (01-06-14)

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας