Μην το φορτώνεις πολύ, και παίζει ρόλο τι έβαλες μέσα, πρέπει (το φορτίο να είναι κατανεμημένο σωστά ) δηλ κομματάκια ρούχων στο σωστό και μέτριο βάρος είναι πιο σταθερά (και όσο προτείνει ο κατασκευαστής π.χ. 5κιλά) ... από το να βάλεις μη σωστά κατανεμημένα φορτία όπως π.χ. βάλεις μια μεγάλη πετσέτα ή κουρτίνα κτλ
Ναι φαίνεται και από αυτό όπως τα λες . Εσένα σε ενδιαφέρει από εδώ και μπρος πως θα πάει , αναλόγως κρίνεις αργότερα τι θέλει (π.χ. αδύνατα αμορτισέρ κτλ)Πάντως αν ο κάδος ήταν μετατοπισμένος, δεν θα φαίνονταν και απο την μπροστινή πλευρά(την είσοδο των ρούχων)? Δηλ κάπως δεν θα ταίριαζε με το λάστιχο της εισόδου, ή ακόμη και ο νοητός μεταλικός κύκλος που βλέπουμε απο μπροστά, δεν θα ταίριαζε με τον κύκλο του παραθυρου.




Απάντηση με παράθεση