Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 18

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #18

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.733

    Προεπιλογή

    Μην το φορτώνεις πολύ, και παίζει ρόλο τι έβαλες μέσα, πρέπει (το φορτίο να είναι κατανεμημένο σωστά ) δηλ κομματάκια ρούχων στο σωστό και μέτριο βάρος είναι πιο σταθερά (και όσο προτείνει ο κατασκευαστής π.χ. 5κιλά) ... από το να βάλεις μη σωστά κατανεμημένα φορτία όπως π.χ. βάλεις μια μεγάλη πετσέτα ή κουρτίνα κτλ

    Πάντως αν ο κάδος ήταν μετατοπισμένος, δεν θα φαίνονταν και απο την μπροστινή πλευρά(την είσοδο των ρούχων)? Δηλ κάπως δεν θα ταίριαζε με το λάστιχο της εισόδου, ή ακόμη και ο νοητός μεταλικός κύκλος που βλέπουμε απο μπροστά, δεν θα ταίριαζε με τον κύκλο του παραθυρου.
    Ναι φαίνεται και από αυτό όπως τα λες . Εσένα σε ενδιαφέρει από εδώ και μπρος πως θα πάει , αναλόγως κρίνεις αργότερα τι θέλει (π.χ. αδύνατα αμορτισέρ κτλ)

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Κυριακίδης για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    goosey (20-05-14)

Παρόμοια Θέματα

  1. [Brandt] πλυντήριο Ρούχων Brandt WM601 δεν γυρνάει ο κάδος
    από SDrikos στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-10-12, 08:48
  2. [Indesit] Δεν γυρίζει ο κάδος
    από rover12 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 2
    Τελευταίο Μήνυμα: 17-07-12, 08:56

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας