φιλε μου αν θελεις τον καταργεις και και ειναι οκ μονο να συμπηρωνεις οποτε χρειαζετε νερο γιατι καταργοντας αυτο δεν θα σου εμφανιζει ενδειξη οτι θελει νερο .