Καλησπέρα και καλό μήνα. Να πω ότι το κασετόφωνο λειτουργεί μια χαρά. Σήμερα παρατήρησα μια δυσλειτουργία (δεν επηρεάζει την αναπαραγωγή) στο deck 2 (το οποίο κάνει την εγγραφή και είχαν σπάσει οι βάσεις που βίδωνε όλος ο μηχανισμός της κασέτας) είναι ότι μόλις πατάω το pause μου πετάει το play έξω κάτι που δεν συμβαίνει με το deck 1. Πιο πολύ με νοιάζει να μάθω τι φταίει παρά να το διορθώσω γιατί δεν το πατάω ποτέ το pause. Δεν με καίει να το διορθώσω γιατί όπως είπα και πιο πάνω έχουν σπάσει οι βάσει που βιδώνει ο μηχανισμός και είναι δύσκολο να τ πετύχω πάλι ακριβώς.
Τι λέτε ότι μπορεί να φταίει?




Απάντηση με παράθεση