Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 77

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από MAIKLKF Εμφάνιση μηνυμάτων
    Γιατί έχουν τόσους πολλούς συνδυασμούς σε ηλεκτρικές συνδέσεις στα μοτέρ ? προφανώς εξυπηρετητή σε κάτι ?
    Γιατί εδώ έχουμε να κάνουμε με ασύγχρονα μοτέρ πλυντηρίων που πρέπει να δουλεύουν σε δυο ταχύτητες (πλύση - στύψιμο). Τα ελάχιστα καλώδια που μπορεί να έχει ένα τέτοιο μοτέρ είναι 5 (δύο περιελίξεις για κάθε ταχύτητα + ένα κοινό).

    Τα άλλα δυο (μαύρο - καφέ) βρήκε ο φίλος μας ότι είναι για έλεγχο θερμοκρασίας των τυλιγμάτων.
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mushaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    Δουλεύει αρκετά καλά (με λάθος πυκνωτή βέβαια)
    Ναι. Αν και τα 18μF είναι κοντά στα 16μF καλύτερα είναι να βάλεις έναν 16μF (ο οποίος βρίσκεται και αυτός πολύ εύκολα).
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mushaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    το καφέ μαύρο δεν βγάζει τάση και με καλύτερη παρατήρηση φαίνεται σαν θερμικό το οποίο μονωμένο μεν ακουμπάει πάνω στα τυλίγματα και όπως είπες διαβάζει θερμοκρασία.
    Ωραία! Το λύσαμε κι αυτό!
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mushaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    Αν και η απορία γιατί δεν μου βγαίνουν τα σκέλη α) και β) παραμένει
    Γιατί δεν σου βγαίνει; Εδώ το κοινό είναι το άσπρο και όχι το μαύρο.

    Να και οι μετρήσεις που πήρες:
    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από mushaba Εμφάνιση μηνυμάτων
    παραθέτω μετρήσεις:

    ΑΣΠΡΟ - ΚΙΤΡΙΝΟ = 41 Ω
    .
    .
    .
    ΑΣΠΡΟ - ΚΟΚΚΙΝΟ = 35 Ω
    ΑΣΠΡΟ - ΠΡΑΣΙΝΟ = 41 Ω
    .
    .
    .
    ΚΙΤΡΙΝΟ - ΚΟΚΚΙΝΟ = 75 Ω
    .
    .
    .
    ΚΟΚΚΙΝΟ - ΠΡΑΣΙΝΟ = 75 Ω
    Οπότε...

    α) Η μέτρηση μεταξύ κόκκινου - πράσινου θα είναι όσο η μέτρηση μεταξύ κόκκινου - άσπρου και άσπρου - πράσινου, δηλ. 35Ω + 41Ω = 76Ω. Πράγματι η μέτρηση έδωσε 75Ω (πολύ κοντά! )

    β) Η μέτρηση μεταξύ κόκκινου - κίτρινου θα είναι όσο η μέτρηση μεταξύ κόκκινου - άσπρου και άσπρου - κίτρινου, δηλ. 35Ω + 41Ω = 76Ω. Πράγματι η μέτρηση έδωσε 75Ω (πολύ κοντά! )

    Αρα βγαίνει!

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον FILMAN για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    ezizu (02-05-14)

  3. #2

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    greg-2
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    κατερινη
    Μηνύματα
    22

    Προεπιλογή

    Καλημερα μηπος θα μπορουσα να εχω κεγω την βοηθηασας?
    θα ηθελα σαυτο το μοτερ το αργο-το γρηγορο-και τι πυκνοτη.
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

  4. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.611

    Προεπιλογή

    Δες το ταμπελάκι τι γράφει πάνω στο μοτέρ για το τι πυκνωτή θα βάλεις.
    Επειδή αυτά τα μοτέρ είναι πασίγνωστα σε πολλούς δεν θα ακολουθήσω το σωστότερο που είναι όπως το #67 .
    Σου δίνω ένα σχέδιο
    Προκαταβολικά σου λέω να προσέχεις ειδικά με τον πυκνωτή ότι κρατάει αποθηκευμένο ρεύμα και δεν πρέπει να τον αγγίζεις ακόμα και εκτός ρεύματος (πρέπει να βραχυκυλώνεις τις επαφές του για να αποφορτιστεί).


    Σε αυτά τα μοτέρ που έχουν 5 επαφές .. η μία επαφή που είναι ουδέτερος συνήθως στην φισέτα είναι "μόνη " της ... οι επόμενες 2 επαφές Α+Β (που είναι μαζί πάνω στην φισέτα και σε οριζόντια διάταξη είναι οι αργές (Α+Β) και γρήγορες στροφές (Γ+Δ) )

    Το σχέδιο είναι η απλή συνδεσμολογία με φις . Για να έχεις επιλογές αντιστροφής στροφών αυτό θα γίνει με τον κατάλληλο /ους διακόπτες .

    Όταν π.χ. βρεις τις αργές στροφές οι αμέσως επόμενες 2 επαφές (σε οριζόντια διάταξη ) θα είναι οι γρήγορες κτλ .

    Όμως οι γρήγορες στροφές (αν και αυτές γυρίζουν δεξιά / αριστερά με την αλλαγή των ακροδεκτών του πυκνωτή) μόνο η μία φορά είναι η σωστή . και αυτή θα την καταλάβεις στην δοκιμή (το ζορίζεις με κάποιο ξύλο πάνω στην τροχαλία και η φορά που θα δεις ότι είναι η πιο δυνατή , θα είναι και η σωστή). Αν έχεις άλλες απορίες ξαναρώτα (και προσοχή με το ρεύμα .... να τοποθετήσεις και την γείωση στο μοτέρ και να υπάρχει ρελέ διαρροής)
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες

  5. #4

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    greg-2
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    κατερινη
    Μηνύματα
    22

    Προεπιλογή

    ευχαριστω πολυ φιλεμου!

  6. #5

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Jul 2009
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    15

    Προεπιλογή

    Καλησπέρα! Έπεσε στα χέρια μου ένα μοτέρ πλυντηριού candy με πέντε ακροδέκτες και πάνω γράφει candy p.35 cl h. Μέτρησα τα τυλίγματα και βρήκα την συνδεσμολογία βάσει των πολύ χρήσιμων που έχει γράψει FILMAN το θέμα είναι ότι επειδή δεν το αποσυναρμολόγησα εγώ το πλυντήριο δεν κρατήθηκε ο πυκνωτής και με το μοντέλο του μοτέρ δεν μπορώ να βρω τπτ από ισχύ κτλ στο ιντερνετ. Υπάρχει κάποιος έμμεσος τρόπος να βρω τι πυκνωτή πρέπει να τοποθετήσω;

    Από εξοπλισμό έχω ένα πολύμετρο.

  7. #6

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.611

    Προεπιλογή

    12,5 (και δεν είμαι απόλυτα σίγουρος έτσι το θυμάμαι από παλιά ) αλλά και μια πρόχειρη έρευνα το επιβεβαιώνει το παρακάτω
    http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2202832.html
    (δεν το γράφει επάνω στο μοτέρ για τα mF?)

  8. #7

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    Δημήτρης
    Εγγραφή
    Jul 2009
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    15

    Προεπιλογή

    Δυστυχώς δεν γράφει κάτι το μοτέρ. Θα βάλω φωτογραφία όταν γυρίσω.

    Από το λινκ που δίνεις γράφει για δύο πυκνωτές, ο μικρός είναι για τις αργές και ο μεγάλος για τις γρήγορες στροφές έτσι δεν είναι;

Παρόμοια Θέματα

  1. Το μοτέρ του πλυντηρίου δεν έχει δύναμη
    από terrygeoffyiannis στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 71
    Τελευταίο Μήνυμα: 05-02-14, 10:29
  2. Απαντήσεις: 27
    Τελευταίο Μήνυμα: 16-12-11, 15:21

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας