Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 6 από 6

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #6
    Το avatar του χρήστη FILMAN
    Μέλος
    Όνομα
    Φίλιππος
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Δάφνη, Αθήνα
    Μηνύματα
    1.950

    Προεπιλογή

    Τα απομεινάρια φαίνονται σαν να επρόκειτο για πολυεστερικούς πυκνωτές.

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον FILMAN για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    DIATHERM (30-04-14)

Παρόμοια Θέματα

  1. [Κλιματιστικό Fujitsu] προβλημα στην πλακετα στην εξωτερικη μοναδα AOYR09LGC
    από b16b στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 22-09-13, 23:04
  2. [Whirlpool] Ζημια στον καδο!!!!
    από diarh στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-12-12, 15:47
  3. [Κλιματιστικό] πλακετα για sharp inverter
    από γιωρυος στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-07-12, 23:31
  4. ΠΛΑΚΕΤΑ A/C
    από DiagExpert στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 22
    Τελευταίο Μήνυμα: 04-12-11, 14:48
  5. ζημια (σε projector)
    από MAXIMOS στο forum Προβολέας
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-03-05, 17:48

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας