Πολύ σωστός nyannaco, ευχαριστώ για την επισήμανση. Αυτο ήταν η πρώτη μου σκέψη κι εμένα γιατι να το φτιάξουμε και να μην ειναι ασφαλές στη χρήση δεν έχει νόημα. Ωστόσο αφου έψαξα το μοτέρ για οτιδήποτε περίεργο τα μόνα περίεργα που βρηκα ήταν 2 καλώδια στη φισα που είχαν ενωθεί πλέον μεταξύ τους και ήταν αυτα πιθανότατα που προκάλεσαν και το βραχυκύκλωμα. Τώρα αν ο λόγος που βραχυκύκλωσαν ήταν μηχανικός (αστοχία μόνωσης) ή θερμικός (υπερβολικό ρεύμα και υπερθέρμανση) δεν ειναι εύκολο να το γνωριζω. Ωστόσο το πιο πιθανό είναι ότι το πρόβλημα ήταν το βραχυκύκλωμα αυτο που προκάλεσε και την υπερθέρμανση της φισας και τελικά τη φωτιά.

Εν τω μεταξύ σχετικά με το πρόβλημα, σκέφτηκα μήπως έχει φυγοκεντρικό διακόπτη το μοτέρ και αυτος έχει χαλάσει, οποτε η πλακέτα το βλεπει σαν να μην γυρνάει και κόβει. Ελπίζω οι ειδικοί του φόρουμ να μπορούν να βοηθησουν