ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΓΕΙΑ ΧΑΡΑ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΕ ΤΟ ΚΛΙΜΑΤΙΣΤΙΚΟ ΣΟΥ ΕΧΕΙ ΤΟΝ ΠΥΚΝΩΤΗ ΔΙΠΛΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΛΑΚΕΤΑ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΤΕΛΟ ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 10ΕΤΙΑΣ...ΤΟ ΛΕΝΤΑΚΙ ΠΟΥ ΑΝΑΒΟΣΒΗΝΕΙ ΕΙΝΑΙ ΜΙΑ ΑΥΤΟΔΙΑΓΝΩΣΗ...ΠΥΚΝΩΤΗΣ ΜΟΤΕΡ ΠΛΑΚΕΤΑ..