Παράθεση Αρχικό μήνυμα από sotos1987 Εμφάνιση μηνυμάτων
Ευχαριστω για την απαντηση φιλε μου θα καλεσω το service και θα αναφερω τι εκανε!!
Αν σε περιπτωση που κανει το ιδιο καθαρισμα ας πουμε με την προηγουμενη φορα να αρκεστω σε αυτο;;...εφοσον εγινε ξανα αυτο λογικα δε θα υπαρχει περιπτωση να ξανασυμβει;;...το καλο εδω στην περιοχη μου ειναι οτι στο service που ανηκω ειναι συνεργασιμος ο τεχνικος!
Δεν θα αναφέρεις τίποτα .... εσύ την δουλειά σου (έχεις 1 χρόνο λες το πλυντήριο ) ... και δεν πιστεύω ότι έχουν λιώσει τα καρβουνάκια αφού αυτά κρατάνε πολύ περισσότερο ... πιθανολογώ και χειρότερα πράγματα από τα καρβουνάκια ... γιαυτό μην ανακατεύεσαι καθόλου και άσε να το δουν οι ίδιοι .