Δεν θα αναφέρεις τίποτα .... εσύ την δουλειά σου (έχεις 1 χρόνο λες το πλυντήριο ) ... και δεν πιστεύω ότι έχουν λιώσει τα καρβουνάκια αφού αυτά κρατάνε πολύ περισσότερο ... πιθανολογώ και χειρότερα πράγματα από τα καρβουνάκια ... γιαυτό μην ανακατεύεσαι καθόλου και άσε να το δουν οι ίδιοι .





Απάντηση με παράθεση