Παράθεση Αρχικό μήνυμα από ΝΙΚΟΣΛΑΡΙΣΑ Εμφάνιση μηνυμάτων
κώστα μας δουλεύεις τώρα δεν ξέρεις να μπείς στο σερβις μενού αλλά θα την επασναφέρεις το πιο εύκολο να κάνεις ζημιά
άλλαξε την μνήμη που έχει 25LC1000 και μετά δώσε τις τιμές που δίνει το εργοστάσιο
για να μπεις πάτησε ΜΕΝU,4,7,2,5 πολύ προσοχή
Καλησπέρα. Δεν δουλεύω κανέναν. Από το 1987 μέχρι και το 2002 είχα εργαστήριο επισκευών ηλεκτρονικών συσκευών. Απλά δεν ήξερα πως να μπω στο συγκεκριμένο service mode. Σ'ευχαριστώ πάντως.