Παράθεση Αρχικό μήνυμα από aggeletakis Εμφάνιση μηνυμάτων
καλησπερα εχω εδω και 3 χρονια ενα πλυντηριο ρουχων brandt μοντελο WTE1272K ανω φορτωσης και απο χτες μου βγαζει ενδειξη στην οθονη D07.εψαξα μεσα στο manual του πλυντηριου και λεει οτι το 07 σημαινει προβλημα με το καπακι ασφαλειας οτι δεν εχει κλεισει καλα δηλαδη.εγω μια χαρα εχω κλεισει το καπακι δεν υπαρχει κανενα προβλημα αλλα συνεχιζει και βγαζει την ιδια ενδειξη και επισης δεν τραβαει νερο οταν παταω το start.οποιος γνωριζει ας βοηθησει,ευχαριστω εκ των προτερων!
αν και περασε καιρος απο το ερωτημα σου. δες και αυτο. σε μενα εγινε 2 φορες με επιτυχια.αν ανοιξεις το αριστερο πλαινο καπακι θα δεις τον ιμαντα που γυρθζει τον καδο. στο πλαισιο πανω εχει κατι σαν αισθητηρες , μπορει να σου μοιασουν με μαγνητες. σε αυτα με τον καιρο και την λειτουργεια του ιμαντα καθεται μαυριλα. εγω τα καθαρισα απλα. και δουλευει..δοκιμασε το