-
Δεν έχεις δώσει αρκετές πληροφορίες. Δεν μπορώ να κάνω καλή αναζήτηση στο utube. Αλλά θα σου πρότεινα αν δεν το έχεις κάνει να αλλάξεις πυκνωτές και να κοιτάξεις ασφάλειες στο τροφοδοτικό και στην t-con. Επίσης να κοιτάξεις στην mainboard τα μικρά ασημί πυκνωτάκια μήπως έχουν φουσκώσει από το κακό τους, διαφορετικά θα το κοιτάξω σε forum. Πρόσβαση σε fixed λύσεις από service manual και βλάβες από serials δεν έχω οπότε οι γνώσεις μου σταματούν εδώ. Καλό βράδυ αν και γνωρίζω ότι την έχεις φτιάξει ήδη.
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δημιουργία θεμάτων: Όχι
- Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
- Σύναψη αρχείων: Όχι
- Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
-
Όροι Χρήσης