Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 18

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Ναι επισκευάζεται και είναι από τα πιο εύκολα . αφού βγάλεις την τροχαλία (θα χρειαστείς τρίποδο εξολκέα ) αμέσως μετά ξεβιδώνεις την φωλιά των ρουλεμάν από τα 3 πόδια που στηρίζονται στον κάδο , και πάλι με τον ίδιο εξολκέα προσπαθείς να βγάλεις ολόκληρη την φωλιά ... καθαρίζεις / αλλάζεις τσιμούχα και ρουλεμάν /φλάντζα αν χρειαστεί . και ακολουθείς αντίστροφη πορεία για την συναρμολόγηση . (δεν θα αλλάξεις την φωλιά , μόνο τα ρουλεμάν και τσιμούχα)

    Αλλά πρέπει πρώτα να τακτοποιήσεις το άλλο πρόβλημα με το μοτέρ , αλλιώς δεν έχει νόημα να συνεχίσεις
    http://www.kourlaba.gr/eshop/product...a8ipv53ia1obm7

    Για την ομπρέλα στο μοτέρ βρες ένα μπιτόνι 4 λιτρο (στα βενζινάδικα τετραγωνικά που είναι) πέτα τον πάτο και το χερούλι του μπιτονιού και πάρε μόνο την περιφέρεια του μπιτονιού και στερέωσε το ανάμεσα μοτέρ/κάδου
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 04-03-14 στις 11:55

  2. #2
    Το avatar του χρήστη dal_kos
    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Jun 2006
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    62

    Προεπιλογή

    Πέτρο ευχαριστώ πάρα πολύ για τις αναλυτικές οδηγίες.

    Αντικατέστησα την καμμένη ασφάλεια και πλέον το μοτέρ λειτουργεί κανονικά. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι έχει πιο "βαρύ" ήχο όταν γυρίζει ο κάδος. Πιο βαρύ σε σχέση με πριν εννοώ. Προφανώς ρόλο παίζουν τα ρουλεμάν, αλλά υπάρχει περίπτωση να παίζει ρόλο και η προένταση του ιμάντα, και αν ναι, θα πρέπει να τον τεντώσω περισσότερο ή να τον χαλαρώσω? Υπάρχει κάποιος πρακτικός κανόνας?

    Τώρα σειρά παίρνουν τα ρουλεμάν... Ο εξολκέας τι διαστάσεις περίπου πρέπει να έχει για να μπορέσω να κάνω τη δουλειά μου?

  3. #3

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Τώρα σειρά παίρνουν τα ρουλεμάν... Ο εξολκέας τι διαστάσεις περίπου πρέπει να έχει για να μπορέσω να κάνω τη δουλειά μου?
    Ο καλός και σωστός εξολκέας είναι ακριβός . τα περισσότερα είναι για τα σκουπίδια
    Οι διαστάσεις είναι ανάλογα την απόσταση από τα σημεία που θέλεις να αγκιστρωθούν τα πόδια και μέχρι το σημείο που είναι η βίδα του άξονα
    Τα πόδια στα "φθηνά" εργαλεία δεν είναι κατάλληλα για αγκίστρωση όπως σου δείχνω παρακάτω


    https://www.youtube.com/watch?v=xUhh4SXysyg

    Ο μπάρμπας στο βίντεο καλούτσικος είναι (χωρίς εξολκέα ... αλλά είναι καινούριο και όχι πολύ σκουριασμένα)
    Ο Τρόπος που χτυπάει ο μπάρμπας τα ρουλεμάν (με σφυρί/καλέμι) απευθείας είναι ριψοκίνδυνος μπορεί να χαλάσει το ρουλεμάν (καλύτερα να χτυπηθούν με ξύλινο τάκο ή κατάλληλο σωλήνα στις διαστάσεις που έχουν τα ρουλεμάν )
    στην τσιμούχα πριν την βάλεις να τοποθετήσεις εσωτερικά γράσο .

    Η βίδα που πιάνει την τροχαλία (Torch) είναι ίσως το πιο δύσκολο κομμάτι γιατί αυτές τις έχουν από κατασκευής κολλήσει με σφραγιστική κόλλα . Θέλει ιδιαίτερη προσοχή εκεί. Καθώς αν σπάσει η βίδα και μείνει μέσα στον άξονα . την μπούχτισες

    Αντικατέστησα την καμμένη ασφάλεια και πλέον το μοτέρ λειτουργεί κανονικά. Το μόνο πρόβλημα είναι ότι έχει πιο "βαρύ" ήχο όταν γυρίζει ο κάδος. Πιο βαρύ σε σχέση με πριν εννοώ. Προφανώς ρόλο παίζουν τα ρουλεμάν, αλλά υπάρχει περίπτωση να παίζει ρόλο και η προένταση του ιμάντα, και αν ναι, θα πρέπει να τον τεντώσω περισσότερο ή να τον χαλαρώσω? Υπάρχει κάποιος πρακτικός κανόνας?
    Αν έχει φθαρμένα ρουλεμάν και το μοτέρ , μπορεί να είναι ο βόμβος από εκεί. Θα πρέπει να βγάλεις τον ιμάντα (και τα καρβουνάκια αν είναι εύκολο ) και να στρίψεις το μοτέρ να το ακούσεις πιο καθαρά αν φταίνε τα ρουλεμάν .. (αν δεν βγάλεις τα καρβουνάκια θα μπερδευτείς)
    Συνημένες Εικόνες Συνημένες Εικόνες
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 04-03-14 στις 20:28

  4. #4
    Το avatar του χρήστη dal_kos
    Μέλος
    Όνομα
    Κώστας
    Εγγραφή
    Jun 2006
    Περιοχή
    Αθήνα
    Μηνύματα
    62

    Προεπιλογή

    Πέτρο σε ευχαριστώ πολύ για το αναλυτικό ποστ. Κάποια στιγμή θα πάρει σειρά και αυτή η επισκευή, αλλά όχι τώρα, όπως το βλέπω.

    Απλά μια ερώτηση ακόμα: Επειδή σε κάποια βιντεο είδα να κατεβάζουν ολόκληρο το κάδο, η δουλειά μπορεί να γίνει και απλά με το κάδο πάνω στο πλυντήριο?

    Και πάλι χίλια ευχαριστώ!

  5. #5

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Απλά μια ερώτηση ακόμα: Επειδή σε κάποια βιντεο είδα να κατεβάζουν ολόκληρο το κάδο, η δουλειά μπορεί να γίνει και απλά με το κάδο πάνω στο πλυντήριο?
    Όσα πλυντήρια έχουν φωλιά ρουλεμάν όπως το δικό σου (εξωτερικό/χωριστό) η δουλεία γίνεται με τον κάδο πάνω στο πλυντήριο ... ενώ άλλα που την φωλιά την έχουν φιξ με τον κάδο , εκείνα θέλουν λύσιμο. Άρα μια καλή επιλογή στο πιο πλυντήριο θα πρέπει να διαλέξει κάποιος θα πρέπει να υπολογίσει και αυτό .... -1 σε εκείνα που έχουν την φωλιά σε φιξ κάδο.

  6. #6
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.609

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Κυριακίδης Εμφάνιση μηνυμάτων
    Άρα μια καλή επιλογή στο πιο πλυντήριο θα πρέπει να διαλέξει κάποιος θα πρέπει να υπολογίσει και αυτό .... -1 σε εκείνα που έχουν την φωλιά σε φιξ κάδο.
    Ποιά είναι αυτά; Κάθε κατασκευαστής ακολουθεί τη μία ή την άλλη πρακτική, ή πρέπει να δει κανείς και σε επίπεδο μοντέλου;

  7. #7

    Μέλος
    Όνομα
    Πέτρος
    Εγγραφή
    Oct 2011
    Περιοχή
    Έβρος
    Μηνύματα
    5.610

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από nyannaco Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ποιά είναι αυτά; Κάθε κατασκευαστής ακολουθεί τη μία ή την άλλη πρακτική, ή πρέπει να δει κανείς και σε επίπεδο μοντέλου;
    Εννοείται ότι εκτός από την μάρκα πρέπει να το δει και σε επίπεδο μοντέλου. Έπειτα με τον τρόπο ανανέωσης μοντέλων που ακολουθεί η κάθε εταιρία (κάθε 3μηνο - εξάμηνο) είναι δύσκολο να προσδιορίσεις για το κάθε μοντέλο τι είναι αυτό (αφού και στα τεχνικά χαρακτηριστικά τους αποφεύγουν να δώσουν στοιχεία για τα βασικά εσωτερικά τους χαρακτηριστικά "μηχανικά μέρη" αλλά αναφέρουν μόνο τα "ηλεκτρικά χαρακτηριστικά").
    Είναι και άλλες παράμετροι που πρέπει να υπολογιστούν π.χ. το κόστος ανταλλακτικών της κάθε εταιρίας (όπως περίπτωση μιας εταιρίας που σαν κόστος αλλαγής προγραμματιστή έλεγε 350 ευρώ (άνευ φπα .. μόνο αξία ανταλλακτικού )!
    Αξιοπιστία και ανταπόκριση ως προς το σέρβις. (που άλλοι είναι "φευγάτοι")

    Για να γίνουν τέτοιες προτάσεις "καταλληλότερου και πιο αξιόπιστου πλυντηρίου" πρέπει να υπάρξει κάποιος υπεύθυνος του τύπου "αναλυτικό ρεπορτάζ συσκευών"

Παρόμοια Θέματα

  1. Fourlis fw430 πληντύριο ρούχων σχηματικό
    από agis68 στο forum Αναζήτηση Service Manual
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 23-01-14, 07:55
  2. Απαντήσεις: 41
    Τελευταίο Μήνυμα: 08-10-13, 13:14
  3. [Indesit] Πληντύριο ρουχων και ΔΔΕ
    από dmnds στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-03-13, 13:56
  4. [Brandt] πλυντήριο Ρούχων Brandt WM601 δεν γυρνάει ο κάδος
    από SDrikos στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 21
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-10-12, 08:48
  5. Πληντύριο Πιάτων Ιδέες
    από AlexandrosManson στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-03-11, 21:09

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας