Θα συμφωνήσω με τον φίλο Αντώνη πιο πάνω. Αν θα μπορούσατε να μας δώσετε μια φωτογραφία του εξοπλισμού θα ήταν καλό.
Θα συμφωνήσω με τον φίλο Αντώνη πιο πάνω. Αν θα μπορούσατε να μας δώσετε μια φωτογραφία του εξοπλισμού θα ήταν καλό.
KOYLA M' AKOYS??
POLY KOLOPAIDO O KYRIAKOS!!!
PATENTAS10 (03-02-14)