Ενημέρωση πάνω στο θέμα

πράγματι έβγαλα το πλαϊνό πάνελ με τα πλήκτρα και ψέκασα με σπρέι επαφών κάθε ένα ξεχωριστά.
Η οθόνη δουλεύει κανονικά εδώ και έξι μέρες χωρίς το παραμικρό πρόβλημα.

Τα συμπτώματα ήταν αναβοσβήσιμο,συνεχόμενα Auto Adjustment, 100% φωτεινότητα και μύνημα για λάθος ανάλυση.
Για το κλειδωμένο μενού κρατάμε το πλήκτρο μενού για μερικά δεύτερα και ξεκλειδώνει...