Aπο το πρωι προσπαθησα καποιες φορες δεν εφερνε εικονα,πριν λιγο την ανοιξα εφερε επαιξε λιγο χαθηκε ξαναηρθε κανα 2 φορες και μετα μονο μαυρο.Αν δεν φερει εικονα οταν την πρωτοανοιγεις και βγαλεις καποιο φισακι απο το ινβερτερ που παει στις λαμπες φερνει εικονα για λιγο μετα πεφτει stby και αναβοσβηνει 4 φορες το λεντ που δειχνει βλαβη ινβερτερ.