Δεν νομιζω οτι πραγματικα εχεις κανει bypass τις προστασιες πραγματικα ....εισαι γενικα σε λαθος δρομο . Το μηχανημα αυτο εχει διαγνωστικα και σου λεει τι προβλημα εχει και θα πρεπει να πορευτεις με αυτο τον τροπο τα υπολοιπα ειναι γιατροσοφια .
Δεν νομιζω οτι πραγματικα εχεις κανει bypass τις προστασιες πραγματικα ....εισαι γενικα σε λαθος δρομο . Το μηχανημα αυτο εχει διαγνωστικα και σου λεει τι προβλημα εχει και θα πρεπει να πορευτεις με αυτο τον τροπο τα υπολοιπα ειναι γιατροσοφια .