Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 6 από 6

Threaded View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #2

    Μέλος
    Όνομα
    ΓΙΩΡΓΟΣ
    Εγγραφή
    Nov 2011
    Περιοχή
    Θεσσαλονίκη Σίνδος
    Μηνύματα
    436

    Προεπιλογή

    καλημερα και χρονια πολλα. 3 πλακέτες για τον ήχο δεν νομίζω να ευθύνονται. Αυτο που πρέπει να κανετε σε πρώτη φάση είναι να βγάλετε εκτος το πληκτρολογιο της τηλεόρασης. Οποτε ανοιγεται την τηλεοραση και ξεκουμπώνεται το φυσακι που καταλήγει σε αυτο.

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον GeorgeSindos για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    spiroscfu (05-01-14)

Παρόμοια Θέματα

  1. [Κλιματιστικό] Πρόβλημα στον Πιεζοστάτη εκκένωσης καυσαερίων
    από DjChris στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 10-01-13, 22:32
  2. [Whirlpool] Ζημια στον καδο!!!!
    από diarh στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 5
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-12-12, 15:47
  3. Απαντήσεις: 11
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-04-12, 23:43
  4. Προβλημα στον φουρνο
    από kolok στο forum Ηλεκτρική Κουζίνα
    Απαντήσεις: 20
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-01-11, 13:02
  5. funai drv-a2631 προβλημα στον ηχο
    από gdimis στο forum DVD/BD Player & Video
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 26-05-10, 14:59

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας