γεια σου και χρονια πολλα και στο site και σ΄'ολους μιας και είναι η πρωτη φορα που μπαινω...
παρεπιπτοντως ειχα την ιδια περιπτωση με τη δικη σου πριν ένα μηνα με οθονη LG FLATRON W1934S η οποια αναβε τις λαμπες αλλα έσβηναν μετα 2 δευτερ/τα. μετα από αρκετο ψαξιμο και αφου αντικατεστησα και το ολοκλ/νο (driver)ΟΖ9938Ν
και καποια πυκνωτ/ια και αφου βεβαιωθηκα ότι δεν φταιει ουτε η οθονη ουτε το τροφοδοτικο ουτε το κύκλωμα του driver,
ουτε φυσικα οι λαμπες κατεληξα στο κύκλωμα overvolt/ge Protection (με αντιστασεις)
που υπαρχει από επιστροφη από τις λαμπες (με διοδακια). επειδή είναι SMD και δυσκολα υλικα (μονο από Κινα) διορθωσα το κύκλωμα του OZ9938N το οριο vervl/tge prot/on με αποτέλεσμα να μην φτανει το οριο shutdown που εχει για προστασια
και ετσι τωρα τις κρατα αναμμενες για αρκετη ωρα. Η βλαβη πρεπει να είναι στις διόδους (fast recov/ry) που εχει
δεν ξερω φιλε μου το κύκλωμα της δικης σου. αν σε βοηθησει το δικο μου ....





Απάντηση με παράθεση