Φίλε μου γεια σου..

Απ'οτι καταλαβα κάθε φορά καίγεται το varistor στην είσοδο της πλακέτας, το αλλάζεις και μετά πάλι τα ίδια.Αυτό οφείλεται στο ότι ο ιμάντας κύλησης του διαδρόμου έχει φαγωθεί έχει φύγει το ύφασμα και έχει μείνει το καουτσούκ.Αν δεις τον ιμάντα σου από κάτω θα έχει μαύρο χρώμα σίγουρα ,είναι σημάδι ότι έχει τελειωσει η ζωή του έτσι όση λίπανση και να βάλεις θα είναι σαν να μην έχει,'ετσι όταν ανεβαίνεις τραβάει παραπάνω ρεύμα και ευτυχως καίγεται το varistor....Επίσης αν μετρήσεις τα Αμπέρ που τραβάει ο διαδρομος με εσένα επάνω θα είναι γύρω στα 7 Α =απαγορευτικό νούμερο!!!