Σε ενα μεγαφωνο 20cm που εχω εχει σκιστει η αναρτηση απο την χρηση και επειδη ξεραθηκε και κανει σαν ξεφουσκωμενο λαστιχο.
Τι πατεντα μπορω να κανω στο πλαισιο του εφικτου ?
Υπαρχει τιποτα ειδικο κολλητικο σαν πισσα να το κολλησω ?
Προς το παρον εχω βαλει απειροελαχιστη logo στιγμης ισα ισα να το κραταει μεχρι να βρω καταληλλη κολλα αλλα δεν το εχω βαλει σε λειτουργεια .