οταν πρωτοανακαλυψα οτι το 51225 ζεσταινεται υπερβολικα(δεν ειχα ανταλλακτικο ακομη) το ξεκολλησα και εδωσα ταση στη πλακετα χωρις αυτο. Τοτε αναψε για λιγο τα λαμπακια και μετα τα εσβησε. Οποτε υπεθεσα οτι αυτο εχει καει (ειδικα επειδη υπερθερμενοταν) και σκεφθηκα οτι εκλεισε τα λαμπακια καθως δεν βρηκε τον regulator. Τα power mosfet δεν τα εχω ξανακολλησει και εχω ψαξει οποιοδηποτε πυκνωτη ή διοδο ηταν παραλληλα στα 5 βολτ και την γειωση μηπως και μου εκανε αυτο την ζημια. Αλλα τιποτα. Τα power mosfet των usb τα μετρησα εκτος κυκλωματος μηπως και βραχυκυκλωνουν τα ποδαρακια που πανε στα 5 βολτ και στην γειωση αλλα δεν βραχυκυκλωνουν. Θα ψαξω λιγο περισσοτερο μηπως βρω καποιο πιο ακριβες σκεματικ.
σε ευχαριστω πολυ παντως για τις συμβουλες και τον χρονο σου.