Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 23
  1. #1

    Μέλος
    Όνομα
    des18
    Εγγραφή
    Dec 2013
    Περιοχή
    Greece
    Μηνύματα
    46

    Προεπιλογή Χαλασμένη ηλεκτροβάνα

    Καλησπέρα . Έχει χαλάσει?? το μοτέρ της ηλετροβανας bev του μποιλερ. Έχεικολλήσει ανοιχτή. Εχω δυο μέρες που τη δουλεύω χειροκίνητα , όταν θέλω ζεστό νερό. Ξέρει κανείς αν επισκευάζεται? Αν την αφήσω συνέχεια ανοιχτή τι γίνεται(ασφάλεια λεβητοστασιου,κατανάλωση ρεύματος-πετρελαίου) ? **τα σώματα καλοριφέρ τα ανάβω μόνο το βράδυ** Ευχαριστώ

  2. #2

    Μέλος
    Όνομα
    ΣΤΕΦΑΝΟΣ
    Εγγραφή
    Jan 2010
    Περιοχή
    ΝΙΚΑΙΑ
    Μηνύματα
    261

    Προεπιλογή

    Μονοκατοικία είναι?

  3. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον stefos1 για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    des18 (14-12-13)

  4. #3

    Μέλος
    Όνομα
    des18
    Εγγραφή
    Dec 2013
    Περιοχή
    Greece
    Μηνύματα
    46

    Προεπιλογή

    Ναι , είναι μονοκατοικία.

  5. #4
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.603

    Προεπιλογή

    Κατ'αρχήν ναι, επισκευάζεται. Το μοτέρ διατίθεται και αυτόνομα,
    http://www.bev.gr/v2/products.php?c=1&sc=1
    οπότε μπορείς να το αντικαταστήσεις χωρίς να πειράξεις τον κορμό της βάνας (άρα χωρίς υδραυλική παρέμβαση), αν είσαι σίγουρος ότι το πρόβλημα είναι εκεί.
    Μέχρι να το αλλάξεις, αν μείνει συνέχεια ανοιχτή, θα φτάνει το νερό στο μπόιλερ σε υψηλότερη θερμοκρασία (σχεδόν στη μέγιστη που βγαίνει από το λέβητα) δημιουργώντας κίνδυνο εγκαυμάτων για τους χρήστες, και καταπόνηση της εγκατάστασης (πλαστκά μέρη, λαστιχάκια κλπ). Υπό συνθήκες, ενδέχεται και να οδηγήσει σε άνοιγμα της βαλβίδας ασφαλείας του μπόιλερ. Τέλος, ενδέχεται να έχεις μειωμένη απόδοση στα δυσμενή σου σώματα (αλλά αυτό δεν είναι τόσο σημαντικό). Εν ολίγοις, δεν θα γίνει απαραίτητα καμμιά ζημιά, αλλά καλό είναι να το αποφύγεις.

  6. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον nyannaco για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    des18 (14-12-13)

  7. #5

    Μέλος
    Όνομα
    des18
    Εγγραφή
    Dec 2013
    Περιοχή
    Greece
    Μηνύματα
    46

    Προεπιλογή

    Σε ευχαριστώ για την απάντηση.Πως θα διαλέξω την σωστή ηλεκτροβάνα από http://www.bev.gr/v2/products.php?c=1&sc=1 ?
    Είδα ότι 2-3 που μοιάζουν με την δική μου , έχουν τα ίδια τεχνικά χαρακτηριστικά . Τι πρέπει να προσέξω ? Ευχαριστώ και πάλι!!

  8. #6
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.603

    Προεπιλογή

    Θα έλεγα ότι μία ασφαλής μέθοδος είναι να επικοινωνήσιες με την εταιρεία να μάθεις πού μπορείς να αγοράσεις κινητήρα, και στη συνέχεια να πας με τον κινητήρα σου στο χέρι.

    Εναλλακτικά, με βάση τον τύπο της ηλεκτροβάνας σου - μάρκα, δίοδη/τρίοδη (το πιθανότερο δίοδη), διατομή κορμού (το πιθανότερο 3/4" ή ίσως 1/2", είναι χτυπημένο πάνω στον κορμό), διάταξη ρακόρ (π.χ. αρσενικό/θηλυκό), δες εδώ παραδείγματα - ρωτάς τηλεφωνικά την εταιρεία ποιός τύπος κινητήρα ταιριάζει.

    Πάντως αν όπως καταλαβαίνω η BEV δεν κατασκευάζει κορμούς, αλλά μόνο κινητήρες για κορμούς άλλων εταιρειών, κατά πάσα πιθανότητα θα βρεις και άλλων εταιρειών κινητήρες που θα ταιριάζουν στον κορμό σου.

  9. #7

    Μέλος
    Όνομα
    des18
    Εγγραφή
    Dec 2013
    Περιοχή
    Greece
    Μηνύματα
    46

    Προεπιλογή

    Είναι δίοδη, μάλλον 3/4". Αυτή πρέπει να είναι http://www.bev.gr/v2/pdet.php?pid=42&c=1&sc=1

  10. #8
    Το avatar του χρήστη JOUN
    Μέλος
    Όνομα
    Γιωργος
    Εγγραφή
    Feb 2007
    Περιοχή
    Σταυρός Θεσσαλονίκης
    Μηνύματα
    1.693

    Προεπιλογή

    Παντως απο προσωπικη εμπειρια νομιζω οτι πολυ συχνοτερα χαλαει το υδραυλικο μερος(ο κορμος) παρα το ηλεκτρικο.
    Μπορεις να βγαλεις το μοτερακι και να δοκιμασεις να γυρισεις με μια πενσα την βανα.Αν γυρναει ευκολα εισαι ενταξει αν οχι πας για αλλαγη ολοκληρου του συστηματος.
    Ηλεκτρολόγος Μηχανικός Τ.Ε

  11. #9

    Μέλος
    Όνομα
    des18
    Εγγραφή
    Dec 2013
    Περιοχή
    Greece
    Μηνύματα
    46

    Προεπιλογή

    Αυτό κάνω τώρα. Γυρνάω με μια πένσα την βάνα,γυρνάει εύκολα,έχω ζεστό νερό. Άρα , μάλλον είναι το μοτέρ

  12. #10
    Το avatar του χρήστη nyannaco
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Aug 2013
    Περιοχή
    Χαλάνδρι
    Μηνύματα
    1.603

    Προεπιλογή

    Εχεις ελέγξει αν το μοτέρ παίρνει κανονικά τάση και ΔΕΝ παίνρει εντολή, ώστε ενώ θα έπρεπε να κλέινει, δεν κλείνει;
    Αν ξηλώσεις το μοτέρ, δώσε φάση στο μαύρο και ουδέτερο στο μπλε. Μετά δίνοντας φάση στο κόκκινο πρέπει να κινείται προς τη μία κατέυθυνση (άνοιγμα), και αφαιρώντας την φάση σπό το κόκκινο προς την άλλη (κλείσιμο).
    Ολα αυτά, εννοείται, εφόσον ξέρεις τί κάνεις με το ρεύμα, μην ψηθείς, έτσι;

    Τip: μέσα στο καβούκι του μοτέρ, εκτός των άλλων, υπάρχει ένα ρελέ. Ενδέχεται να έχει χαλάσει το ρελέ και να χρειάζεται μόνο αυτό αλλαγή, όχι όλος ο μηχανισμός.

Σελίδα 1 από 3 123 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. [Brandt] Χαλασμένη φτερωτη στην αντλία νερού
    από geaf69 στο forum Πλυντήριο
    Απαντήσεις: 8
    Τελευταίο Μήνυμα: 12-11-13, 09:51
  2. χαλασμένη συντήρηση ψυγείου
    από Ηλιάνα στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 0
    Τελευταίο Μήνυμα: 14-03-11, 08:52

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας