Το πρώτο πράγμα που θα δοκιμάσεις είναι με την εκκίνηση του υπολογιστή σου να πατησεις το f8 για να μπεις στο menu advanced boot options.Εκεί λοιπόν θα επιλέξεις Last Known Good Configuration και θα πατήσεις enter ..άμα μπεις στα windows τότε σημαίνει ότι είσαι οκ...Αμα δε καταφέρεις να μπεις ,δοκίμασε πάλι απο advanced boot options να μπεις απο safe mode ,άμα δε πιάσει ούτε αυτό ,τότε δοκίμασε την επιλογή repair your computer(λιγο δύσκολο στα vista γιατι πρέπει να χεις recovery options εκγατεστημένα)...αλλιώς βάλε το dvd windows vista και τρέξε απο κει το recovery .