αυτο το ναμην ανοιγει οθονη και να μην κανει μπιπ το εχω αντιμετοπισει πολλες φορες με προβλημα στον επεξεργαστη. δοκιμασε να τον βγαλεις και να τον ξαναβαλεις
αυτο το ναμην ανοιγει οθονη και να μην κανει μπιπ το εχω αντιμετοπισει πολλες φορες με προβλημα στον επεξεργαστη. δοκιμασε να τον βγαλεις και να τον ξαναβαλεις