Βαγγέλη ηρέμησε, απλά είναι πάρα πολλά.
Τα άλλα τα έχω διαγράψει και άφησα αυτό που έχει απαντήσεις.
Ένα είναι αρκετό φίλε μου μη στεναχωριέσαι, άσε που ένα πάντα είναι πιο καλά γιατί θα πάρεις σκόρπιες απαντήσεις από εδώ και από εκεί και δε θα βγει άκρη.
Οπότε μια χαρά είμαστε.