και εγώ εχω το ίδιο πρόβλημα.πέφτει το ρελέ οταν βάζω πρόγραμμα.
οταν βάζω σκέτη πρόπλυση που δεν ζεσταίνει το νερό δεν πέφτει.
αντιθετώς οταν πέφτει το ρελέ το νερό μέσα είναι ζεστό που σημαίνει οτι η αντίσταση λειτουργησε για λίγη ώρα.
να είναι και μένα θέμα με πυκνωτή;




Απάντηση με παράθεση