Ο ανεμιστήρας της κατάψυξης μπορεί να έχει χρήση και για συντήρηση (Να μην έχει άλλον) δώσε μια φωτό ή μοντέλο... δεν μπορείς να καταλάβεις με ποιον τρόπο μεταδίδεται ψύξη στην συντήρηση? (αν το καταλάβεις αυτό , θα διαπιστώσεις πιθανόν ότι μπορεί να έχει χάσει υγρά )