οποτε αυριο θα ξεκολησω σε ολες το ενα ποδαρακι και θα της μετρησω(τωρα με αυτο το σχηματικο ειναι ποιο ευκολο μιας και φαινονται ολα καθαρα και εχει και part list)
βρηκα αυτο εδω τον οδηγο για το πως μετραμε τα τρανσιστορ εγω ποιο πρεπει να ακουλουθησω;
και ποσο πρεπει να βγαζουνε μιας και δεν βρισκω το datasheet
http://www.hlektronika.gr/forum/showthread.php?t=48447




Απάντηση με παράθεση
