Καταρχάς ευχαριστώ για την απάντηση σου.
Το σκέφτηκα κι εγώ αυτό, αλλά δεν είμαι σίγουρος αν οι πλαστικοί οδηγοί αντέχουν να ανοίξουν για να κουμπώσει από πάνω το tray.
Το πλαστικάκι τύπου Τ υπάρχει, αυτός που μου το έφερε το είχε βγάλει (ευτυχώς το κράτησε. Και ο διακόπτης tray out δουλεύει κανονικά) και ανοίγοντας τα αυτάκια δεξιά και αριστερά του tray, το ξε-συρτάρωσε εντελώς έξω.
Εγώ προσπαθώ να το ξανα-συρταρώσω με το γρανάζι σε διάφορες θέσεις αλλά δεν το πετυχαίνω.