Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Georggg Εμφάνιση μηνυμάτων
Δοκίμασα να τυπώσω με το πίσω πορτάκι που έχει ο εκτυπωτής ανοικτό και η εκτύπωση είναι μια χαρά. Άρα κάτι παίζει στα ροδάκια που βρίσκονται ψηλά. Στην ουσία παρέκαμψα την τελευταία σειρά με ροδάκια που βρίσκεται στην πάνω πλευρά του εκτυπωτή. Οπτικά πάντως δεν φαίνεται κάτι...
Τα ροδάκια εφάπτονται σωστά τα μεν με τα δε, ή το ένα είναι λίγο πιο δίπλα από το άλλο ???