2013-11-18 10.48.13.jpg
φωτογραφια του παλιου θερμοστατη λιγο πριν τον αλλαξω, ωστε να θυμαμαι τη συνδεσμολογια.
ο τυπος του παλιου που διακρινεται ειναι Α13 0527
Β429 και ενα αλλο σημαδακι που δε το διακρινω τωρα απο τη φωτο
ο καινουργιος ειναι : Α13 1000
Α471 Η*
Η συνδεσμολογια τωρα ειναι οπως τη φωτο, το αριστερα μεγαλο βυσμα με το καφε καλωδιο ειναι στην επαφη 6
το δεξια μαυρο καλωδιο στην επαφη 4
το κατω δεξια καφε καλωδιο στην επαφη 3 (δε πολυφαινεται το νουμερο)
και τερμα αριστερα στο πλαι η γειωση με το χαρακτηριστικο σηματακι στην επαφη.
Το συρμα το εβγαλα και το ξαναεβαλα πριν κανα 2ωρο και δειχνει να τερματιζει σε καποια σκληρη επιφανεια.Έχεις σιγουρευτεί ότι (το σύρμα αισθητήριο) του θερμοστάτη έχει τερματίσει καλά στον οδηγό μέχρι εκεί που πρέπει?
Δεν εχω ενδειξεις θερμοκρασιων στο ψυγειο (ειναι παλιο).Τι θερμοκρασία κατέβασε στην συντήρηση (μάξιμουμ)?
Απο χθες το μεσημερι που τελειωσα την εγκατασταση μεχρι το βραδυ το μοτερ δεν εκοψε καθολου. Το ιδιο και σημερα. Εχοντας παντα πολυ καλη εως και υπερβολικη ψυξη μεσα.Όταν έβαλες τον νέο θερμοστάτη , πόση ώρα περίμενες για να δεις αν θα κόψει το μοτέρ? (έχει ήδη πιάσει καλή ψύξη στην συντήρηση?)
φωτογραφια νεου:
2013-11-19 16.40.46.jpg




Απάντηση με παράθεση