Το πρόβλημα επιδιορθώθηκε και δεν ντρέπομαι να γράψω οτι...παραπάνω έγραψα μόνος μου τη λύση και συνειδητοποίησα ποιό ήταν το λάθος...1Ν ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΤΟ ΚΑΦΕ ΠΟΥ ΠΑΕΙ ΣΤΗ ΓΡΑΜΜΗ. Απο μια λάθος σύνδεση στο μπλόκο έλυσα ολόκληρο πλυντήριο....Shit happens.
Παρακαλώ να γραφτώ στο "μπαλαούρο" του φόρουμ ως το "περίγελο" της ημέρας...
¶ει στο διάκο....πάω να πιώ καφέ με τα παιδιά μου....




Απάντηση με παράθεση