Eίναι το CTI 653T candy_cti-653t_nor.pdf το Service Manual, όσο διαβάζεται τουλάχιστον.
Όταν πελάγωσα, για πλακέτα σκέφτηκα και εγώ με άλλα που διάβασα στο φόρουμ αλλά το πλυντήριο είναι η επιτομή της απλότητας...ούτε αμορτισέρ δεν έχει, παρά ελαστικούς σύνδεσμους με δίχαλο και για αυτό είναι ιδανικό και σε εξαιρετική κατάσταση για 17 χρόνια.Ένα καθάρισμα απο κάτω και έτοιμο.¶ντε να αλλάξω ρουλεμάν-τσιμούχες κάδου και ρουλεμάν μοτέρ, αν δεν είναι καμένο.Απο κάτω στον κάδο είδα μόνο κάποια καλώδια, θερμοστάτη να υποθέσω και την αντίσταση με τα καλώδιά της.Στο βάθος της φωτό φαίνεται και η αντλία και τίποτα άλλο.Τώρα τι να πώ για πλακέτα..να ξανακοιτάξω μήπως μου διέφυγε κάτι.
Τον θερμοδιακόπτη δεν τον κράτησα καθώς έβαλα καινούργιο http://www.kourlaba.gr/eshop/popup_i...l9u08vqleckal6 3 επαφών. 1Ν το ουδέτερο Καφέ, 3L η γραμμή Λευκό-κάτι και 2C Λευκό-Πράσινο μάλλον εντολή εννοεί;Πάντως αυτό το καλώδιο είναι που καταλήγει στο μοτέρ μέσω χρονοδιακόπτη, σαν κοινός.Πάει και αλλού όπως στον διακόπτη που ακυρώνει το στίψιμο.
Οι γραμμές αυτές δοκιμάστηκαν με πολύμετρο και είναι λειτουργικές.Το μοτέρ εννοείται οτι δεν δουλέυει καθόλου και σε καμμία επιλογή προγράμματος.Τουλάχιστον γύρισε όταν του έδωσα ρεύμα στο Μαύρο και κίτρινο το οποίο υποθέτω οτι είναι καλός οιωνός μήπως και γλυτώσουμε το μοτέρ που είναι και ακριβό.
Προσωπικά ο νούς μου πάει στον χρονοδιακόπτη ώπου με το βραχυκύκλωμα απο το μπλόκο να άρπαξε κάποια επαφή που δεν φαίνεται και αφορά κύκλωμα Πυκνωτή-μοτέρ.Να τονίσω απο όσα μου είπε η μητέρα μου, οτι το καπάκι τον τελευταίο καιρό δεν άνοιγε εύκολα και για αυτό το πίεσε να ανοίξει και έγινε το βραχυκύκλωμα.
Επίσης δεν βγήκε κάποια μυρωδιά καμμένου, ούτε εγώ μύρισα κάτι στο μοτέρ πυκνωτή ή χρονοδιακόπτη.