Αρχικό μήνυμα από konman Το μοτερ λειτουργει με ψυκτρες, δες μηπως εχουν φαγωθει. Είναι σχεδον καινουργιες.Δυο λεπτα καλοδιακια που πηγένουν στον ΄΄αξονα του μοτερ μηπως ξέρεις τι δουλεια κανουν?
Τα λεπτα καλωδια πανε στο πισω μερος του μοτερ και ειναι η ταχογεννήτρια.
Όροι Χρήσης