Καλα τα λεει, κανε οτι λεει και βαλτο στη πριζα να δεις αν βγαζει απο το λεπτο σωλινακι αερα
Καλα τα λεει, κανε οτι λεει και βαλτο στη πριζα να δεις αν βγαζει απο το λεπτο σωλινακι αερα
Δεν τα λέει τόσο καλά .. ναι μεν στο θέμα ελέγχου καλής κατάστασης τυλίγματος και πιθανού βραχυκυκλώματος έπραξε καλά ... αλλά αυτά τα "αυτοκτονικά" τεστ δοκιμής με κατσαβίδια δεν τα εγκρίνω ... συμπεριλαμβανομένου και χωρίς χρήση του θερμικού .
Να μας πει ο νηματοθέτης αν από το παρόν μοτέρ αν διαθέτει και το ρελέ που είχε μαζί με το θερμικό.
Να βάλει το ρελέ στις 2 κάτω επαφές του μοτέρ σε ανάποδη θέση (με το πηνίο του ρελέ να κοιτάζει προς τα κάτω) και το θερμικό στην επάνω επαφή του μοτέρ
Και να δώσει τάση όμορφα και ωραία στα άκρα του ρελέ και θερμικού.
Αν έχει κάποιο πρόβλημα το μοτέρ π.χ. κολλημένο πιστόνι θα κόψει το θερμικό.
Ενδεικτικά το ρελέ και θερμικό είναι όπως τα παρακάτω και είναι διαφορετικά και κατάλληλα για κάθε τύπο ιπποδύναμης μοτέρ.
εδώ το θερμικό
http://www.zelekt.gr/psigiou/thermika-moter.htm
εδώ τα ρελέ (τα τελευταία κάτω) (τα επάνω είναι μίξη ρελέ και θερμικού μαζί)
Αααα και ξέχασα στην δοκιμή θα πρέπει να συνδέσει και την γείωση στο σασί του μοτέρ ( έχει ανάλογη υποδοχή)
Πέραν των παραπάνω δεν έχουμε γνώση από που το βρήκε το μοτέρ π.χ. πεταμένο έξω και το βρήκε π.χ. τούμπα αναποδογυρισμένο ...(με το σκεπτικό να έχει χάσει τα λάδια του από το εσωτερικό του ) ή αν ήταν και όρθιο ακόμη όταν το βρήκε αλλά π.χ. βρέθηκε μετά από βροχή (που πιθανόν να πήρε νερά μέσα ) και θα έχει προβλήματα μελλοντικά ... για να ελέγξει για το αν έχει λάδια μέσα μπορεί να το φέρει ο ίδιος τούμπα (αναποδογύρισμα του μοτέρ) για να δει αν βγει έστω λίγο λάδι από αυτό . κτλ
http://www.zelekt.gr/psigiou/rele_moter.htm
![]()
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη Κυριακίδης : 31-10-13 στις 08:02
όχι το μοτέρ το πήρα από ένα παλιό ψυγείο που είχαμε στην αποθήκη και πριν 1-2 χρόνια σταμάτησε να λειτουργεί και θα το πετάξουμε, δηλαδή και τα λάδια και τα ρελέ υπάρχουν.
ααα και επειδή είδα μερικά παρόμοια βίντεο και με μπέρδεψαν το βολτόμετρο σε ποια θέση το βάζω...?
και το κολλημένο πιστόνι υπάρχει τρόπος να το ελέγξω η δοκιμάζω και περιμένω να μου κάψει το θερμικό.
Το βίντεο είναι αναλυτικότατο .. πάραυτα αν δεν το κατάλαβες ούτε το σκίτσο στο #3 πάνε το μοτέρ μαζί με το ρελέ και το θερμικό που έχεις , σε περιελιξιά ή τεχνικούς τους είδους να στο ελέγξουν και να στο συνδέσουν , είναι απλή διαδικασία και δεν θα σου κοστίσει.είδα μερικά παρόμοια βίντεο και με μπέρδεψαν το βολτόμετρο σε ποια θέση το βάζω...?
Εχω ενα αρχαιο ψυγειο απο το παππου μου μπορει να ειναι και 40 χρονων.
Τοσα χρονια επαιζε κανονικα αλλα καποια στιγμη εριχνε τις ασφαλειες το εβγαλα απο την πριζα και το παρατησα.
Τωρα μια και χρειαζομαι εξτρα χωρο επειδη ειναι καλοκαιρι θελω να το φτιαξω μετρησα και τυλιγματα οπως λεει στο βιντεο και
ειναι 20 10 και 30 ohm αρα δεν ειναι απο το μοτερ η βλαβη.
Για να ριχνει τις ασφαλειες σημαινει οτι κατι βραχυκλωνει τι μπορει να ειναι ?
Να αποκλείσουμε δηλαδή την περίπτωση το βραχυκύκλωμα να είναι στο υπόλοιπο μέρος του ψυγείου? (εννοείς δοκίμασες μόνο το μοτέρ απευθείας?) η ολόκληρο το ψυγείο από την μπρίζα.
Κατ'αρχήν να ξεκαθαρίσουμε τί ακριβώς ρίχνει: ασφάλεια/ες, ή το ρελέ; Γιατί στη δεύτερη (και μάλλον πιθανότερη) περίπτωση, είναι και επικίνδυνο επιπλέον.