ευχαριστω για το ενδιαφερον.πιστευω ειναι ινβερτερ γιατι ενω επαιζε το laptop ξαφνικα αρχισε να σκοτεινιαζει.ανοιγω τη μαρκιζα της οθονης και φτανω στο ινβερτερ.η οθονη αρχιζει και αχνοφαινεται μολις αγγιζω λιγο το ινβερτερ,μετα τρεμοπαιζει και σβηνει.και κανει συνεχεια αυτο.δε ρυθμιζει φωτεινοτητα καθολου.αρα 1 δεν ειναι λαμπα γιατι δε θα εδειχνε καθολου,2 το ινβερτερ εχει τροφοδοσια.τωρα μενει η σωστη επιλογη του απο εβαυ.τι λετε?




Απάντηση με παράθεση