φιλε μου καποια επαφη ειναι. κατι δεν ακουμπαει καλα. η καποιο βυσμα ειναι οξειδωμενο. μετρησε αρχικα με ωμομετρο απο την εισοδο του βυσματος μεχρι το tuner. κοιταξε και την γειωση αν κανει καλη επαφη η χει καθει ε καπιοι σημειο.
φιλε μου καποια επαφη ειναι. κατι δεν ακουμπαει καλα. η καποιο βυσμα ειναι οξειδωμενο. μετρησε αρχικα με ωμομετρο απο την εισοδο του βυσματος μεχρι το tuner. κοιταξε και την γειωση αν κανει καλη επαφη η χει καθει ε καπιοι σημειο.