Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 10

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1

    Νέο Μέλος
    Όνομα
    ΚΩΣΤΑΣ
    Εγγραφή
    Nov 2008
    Περιοχή
    ΗΠΕΙΡΟΣ
    Μηνύματα
    5

    Προεπιλογή

    Ο θερμοστάτης στην συντήρηση είναι μηχανικός και συνδεδεμένος με τάμπερ που ανοίγει η κλείνει ανάλογα με την θερμοκρασία που είναι ρυθμισμένος ο θερμοστάτης,και έτσι ελέγχεται η ροή αέρα απο το χώρο της κατάψυξης.Μάλλον κάποιο αισθητήριο θα υπάρχει.Ο ανεμιστήρας λειτουργεί στέλνοντας αέρα και στην κατάψυξη.

  2. 2 μέλη ευχαρίστησαν τον kosths για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    Georgeboro (30-10-13), Thirio (30-05-22)

Παρόμοια Θέματα

  1. [Κλιματιστικό Fujitsu] προβλημα στην πλακετα στην εξωτερικη μοναδα AOYR09LGC
    από b16b στο forum Κλιματιστικό
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 22-09-13, 23:04
  2. Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 20-08-13, 14:15
  3. [Τηλεόραση Samsung] Πρόβλημα στην εικόνα σε μια LCD SAMSUNG
    από eebabs2000 στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 1
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-07-13, 00:09
  4. [Τηλεόραση LG] Πρόβλημα στην εκκίνηση
    από dimisdnc55 στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 29-12-12, 03:36
  5. [Siemens] Ψυγείο KS 43V01GR/03 10-15C στην συντήρηση ! ! !
    από sakistv στο forum Ψυγείο
    Απαντήσεις: 12
    Τελευταίο Μήνυμα: 13-10-12, 12:26

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας