Ο θερμοστάτης στην συντήρηση είναι μηχανικός και συνδεδεμένος με τάμπερ που ανοίγει η κλείνει ανάλογα με την θερμοκρασία που είναι ρυθμισμένος ο θερμοστάτης,και έτσι ελέγχεται η ροή αέρα απο το χώρο της κατάψυξης.Μάλλον κάποιο αισθητήριο θα υπάρχει.Ο ανεμιστήρας λειτουργεί στέλνοντας αέρα και στην κατάψυξη.




Απάντηση με παράθεση