ειδα το θεμα κι εμενα το ιδιο μου κανει..... οταν βαζω τροφοδοσια δεν αναβει ουτε καν το κοκκινο λεντ... τασεις προς την main δεν πανε, μολις αποσυνδεσω την τροφοδοσια προς την mainboard φωτιζεται η οθονη, και οταν μετρησω εχω τασεις.... ειχα σκοπο να αλλαξω ολη την καρτα της main board αλλα δεν ξερω μηπως ειναι και θεμα τροφοδοτικου.... μπορειτε να με βοηθησεται?




Απάντηση με παράθεση