Σας ευχαριστω πολυ παιδια για τις απαντησεις.Το τηλεκοντρολ ειδα οτι δεν ειναι της "μανας του" γιατι γραφει πανω "for sharp tv".Επειδη τρεχω με δουλειες,με τη πρωτη ευκαιρια θα ανεβασω φωτογραφιες.Παντως το operation manual του φιλου angel_grig φαινεται να ειναι το σωστο.Μολις εχω νεοτερα θα επανελθω.![]()




Απάντηση με παράθεση