εντάξει σωστά όλα αυτά που λες . αλλά εκτός του ότι δεν ακούς το κλικ στην βαλβίδα έλεγξες αν πηγαίνει τουλάχιστον τάση εκεί? στις επαφές του? αν πηγαίνει τότε είσαι σωστός σε όλα
εντάξει σωστά όλα αυτά που λες . αλλά εκτός του ότι δεν ακούς το κλικ στην βαλβίδα έλεγξες αν πηγαίνει τουλάχιστον τάση εκεί? στις επαφές του? αν πηγαίνει τότε είσαι σωστός σε όλα
Η βανα ειναι βουλωμενη Αλεξανδρε με αποτελεσμα η βαλβιδα που ειναι εσωτερικα να εχει κολληση στην θεση που εμποδιζει την διελευση του ατμου , να το πας σε σερβις να στην αλλαξουν η να στην καθαρισουν ( αν την αλλαξουν να σου δωσουν την παλια γιατι μπορει να στην καθαρισουν και να την πληρωσεις για καινουργια ) .
Πέτρο και Παναγιώτη ευχαριστώ για τη βοήθεια σας.
Σήμερα τελικά βρήκα και πήρα μια νέα βαλβίδα μαζί με το πηνίο (τώρα είδα τις απαντήσεις σας).
Την έβαλα αλλά πάλι δεν βγάζει ατμό ούτε με την καινούργια.
Ίσως να είναι αυτό που λέει ο Πέτρος δηλαδή δεν είδα αν φέρνει ρεύμα μέχρι το πηνίο.
Εδώ τώρα θα χρειαστώ λίγη βοήθεια για να το ελέγξω.
Τάση έχει την τάση δικτύου δηλαδή 220~230 Volt? Αν ναι που θα μετρήσω στο πηνίο? Νομίζω ότι πρέπει να μετρήσω εκεί που δείχνω στη φωτογραφία.
φωτογραφία 2.jpg
Φαντάζομαι ότι πρέπει να φέρνει τάση όταν σβήσει το φωτάκι που έχει στο μπόιλερ και όταν πατάω το κουμπί που έχει το σίδερο για την έξοδο του ατμού? ή δεν έχει σημασία και μόλις το βάλω στη πρίζα θα πρέπει να μου δείχνει τάση δικτύου?
Αν τελικά δεν δείχνει τάση, μπορεί να φταίει ένας πυκνωτής που έχει παραδίπλα?
φωτογραφία 3.jpg
Ευχαριστώ
Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη alpennas : 03-10-13 στις 17:10
Πέτρο είσαι σωστός.
Τελικά δεν φέρνει ρεύμα στο μαύρο καλώδιο (αυτό που είναι μόνο του) που πάει στο ρελέ.
Καμία ιδέα για το πως μπορώ να βρω που είναι κομμένο το καλώδιο.
Θα το έλεγχα σε τακτά σημεία με το μπιπ του πολυμέτρου αν είχα πρόσβαση στο καλώδιο.Δεν θέλω και δεν μπορώ να το ανοίξω γιατί είναι δεμένο μαζί με το σωλήνα που στέλνει ατμό στο σίδερο.
Στην τελική θα του περάσω ένα καλώδιο εξωτερικά και θα τελειώσω.
Περιμένω ιδέες.
Ευχαριστώ!
Παρακαλώ να κλείσει το θέμα.
Επισκευάστηκε το ατμοσίδερο, όπως είπα και πριν τελικά η βλάβη ήταν στο καλώδιο, αντικαταστάθηκε και όλα Ο.Κ.
Ευχαριστώ όλους που βοήθησαν με τις γνώσεις τους για το πρόβλημα που αντιμετώπισα.
Μακάρι να μπορέσω να βοηθήσω σε αντίστοιχες περιπτώσεις και εγώ.
Ευχαριστώ !