Δεν ειμαι σιγουρος αλλα θυμαμαι οτι το ειχα ψαξει αλλα χωρις αποτελεσμα . Δυστυχως τα μηχανηματα αυτα ειναι λιγο εξω απο την συνηθισμενη Ιαπωνικη τεχνολογια και ειναι πιθανον να σε παιδεψει για να το φιαξεις .
Η NEC χρησιμοποιουσε δικα τςη ημιαγωγα μεσα και ειχε την εντυπωση οτι μπορουσε να τα παταει στον θανατο αλλα δυστυχως εκανε λαθος .
Αν εισουν στην Αθηνα θα σου ελεγα να τον φερεις να τον δουμε μαζι αλλα απο οτι βλεπω εισαι αρκετα μακρυα .
Θα ριξω μια ματια και θα σε ενημερωσω απο Δευτερα .
Εν τω μεταξυ μπορεις να γραψεις τι προβλημα εχεις και ισως εγω η καποιος αλλος συναδελφος να μπορεσει να σε βοηθησει σε καποιο βαθμο .
Φιλικα
Σακης Πετροπουλος




Απάντηση με παράθεση