Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία
Εμφάνιση αποτελεσμάτων : 1 έως 10 από 23

Hybrid View

Προηγούμενο μήνυμα Προηγούμενο μήνυμα   Επόμενο Μήνυμα Επόμενο Μήνυμα
  1. #1
    Το avatar του χρήστη Αποστόλης1
    Μέλος
    Όνομα
    Αποστόλης
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Άγονη γραμμή. https:// Αιγαίο/Κάρπαθος
    Μηνύματα
    812

    Προεπιλογή

    Τάσεις, τρ/ορ και ΜΥΤ ;;

  2. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Αποστόλης1 για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    nikoskosm (05-09-13)

  3. #2
    Το avatar του χρήστη nikoskosm
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Μακεδονια
    Μηνύματα
    245

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Αποστόλης1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τάσεις, τρ/ορ και ΜΥΤ ;;
    η τάσεις βγαίνουν μέχρι και τον Μ/Υ κανονικά,
    όταν δίνω εντολή από το χειριστήριο να ξεκινήσει η τν,
    ξεκινάει και κάνει αυτόν τον χαρακτηριστικό ήχο στην οθόνη όταν ανάβει η τηλεόραση,
    και σε 2-3 δευτερόλεπτα μπαίνει
    σε stand by.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikoskosm : 05-09-13 στις 20:46

  4. #3
    Το avatar του χρήστη Αποστόλης1
    Μέλος
    Όνομα
    Αποστόλης
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Άγονη γραμμή. https:// Αιγαίο/Κάρπαθος
    Μηνύματα
    812

    Προεπιλογή

    Τα 135ν υπάρχουν και στο ς/β;;
    Αν διακόψεις τα 135ν από το πιν 3 του ΜΥΤ πάει αμέσως ς/β ή όχι;;

  5. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Αποστόλης1 για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    nikoskosm (05-09-13)

  6. #4
    Το avatar του χρήστη nikoskosm
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Μακεδονια
    Μηνύματα
    245

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Αποστόλης1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Τα 135ν υπάρχουν και στο ς/β;;
    Αν διακόψεις τα 135ν από το πιν 3 του ΜΥΤ πάει αμέσως ς/β ή όχι;;

    Αποστόλη σε κατάσταση stand by έχω στο ρ33 και ρ34 του Μ/Υ 9,5ν
    και όταν δίνω εντολή από το χειριστήριο να ξεκινήσει η τν,
    τότε έχω στο ρ34 135ν

    Όπως φαίνεται στην δεύτερη φωτογραφία έχω κόψει τα 135V από το P34 του Μ/Υ και δίνω εντολή από το χειριστήριο να ξεκινήσει η τν.
    Σε αυτήν την περίπτωση έχω τα 135V στην γραμμή, αλλά η τηλεόραση δεν μπαίνει σε stand by.
    Ενώ, άμα κολλήσω πάλι το Ρ34 σε 2 δευτερόλεπτα μπαίνει σε stand by.

    Ευχαριστώ πολύ.


    BILD0737.jpg BILD0741.JPG
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikoskosm : 06-09-13 στις 17:47

  7. #5
    Το avatar του χρήστη Αποστόλης1
    Μέλος
    Όνομα
    Αποστόλης
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Άγονη γραμμή. https:// Αιγαίο/Κάρπαθος
    Μηνύματα
    812

    Προεπιλογή

    Όπως είναι κομμένο το κύκλωμα βάλε μια λάμπα ~75 βατ μεταξύ 135ν και γης και δες τι βγάζει και μετά, την άκρη που πήγαινε γη βάλτη στη άκρη του ΜΥΤ και δες πάλι τα 135ν.
    Να σβύσει η τν όταν κάνεις τις συνδέσεις.

    Δώσε το λινκ του σχεδίου που έχεις.

  8. #6
    Το avatar του χρήστη nikoskosm
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Μακεδονια
    Μηνύματα
    245

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Αποστόλης1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Όπως είναι κομμένο το κύκλωμα βάλε μια λάμπα ~75 βατ μεταξύ 135ν και γης και δες τι βγάζει και μετά, την άκρη που πήγαινε γη βάλτη στη άκρη του ΜΥΤ και δες πάλι τα 135ν.
    Να σβύσει η τν όταν κάνεις τις συνδέσεις.

    Δώσε το λινκ του σχεδίου που έχεις.

    Αποστόλη
    το πρώτο που μου είπες να κάνω η λάμπα ανάβει κανονικά και έχω 134ν και στο
    δεύτερο που μου είπες να κάνω αρχικά η λάμπα ανάβει και έχω τα 134ν
    σε 2 δευτερόλεπτα σβήνει η λάμπα και μπαίνει η τν σε stand by και έχω 9,2ν.

    σχέδιο δεν μπόρεσα να βρω μπορείς να με βοηθήσεις και για σχέδιο;

    σε ευχαριστώ
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikoskosm : 06-09-13 στις 20:51

  9. #7
    Το avatar του χρήστη Αποστόλης1
    Μέλος
    Όνομα
    Αποστόλης
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Άγονη γραμμή. https:// Αιγαίο/Κάρπαθος
    Μηνύματα
    812

    Προεπιλογή

    Ό

    Δώσε το λινκ του σχεδίου που έχεις.

    άλλαξε τον c115

  10. #8
    Το avatar του χρήστη nikoskosm
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Μακεδονια
    Μηνύματα
    245

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Αποστόλης1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Ό

    Δώσε το λινκ του σχεδίου που έχεις.

    άλλαξε τον c115

    τον c115 τον έχω αλλάξει.

    BILD0743 - Αντίγραφο.jpg.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikoskosm : 06-09-13 στις 20:50

  11. #9
    Το avatar του χρήστη Αποστόλης1
    Μέλος
    Όνομα
    Αποστόλης
    Εγγραφή
    Dec 2009
    Περιοχή
    Άγονη γραμμή. https:// Αιγαίο/Κάρπαθος
    Μηνύματα
    812

    Προεπιλογή

    Μάλλον ο ΜΥΤ τάπαιξε , δεν ξέρω αν έχεις όργανο(υποθέτω διάσπαση μόνωσης), αλλά άλλαξε το τρ/ορ ΥΤ δες μήπως υπάρχει βραχ/μα στα 2/οντα του μυτ, ή πυκνωτάκια στο συλλέκτη του τρ/ορ, αν έχεις παλμογράφο δες την οδήγηση.
    Δες τα 3,3ν αν είναι καθαρά, EEPROM, CRT .
    http://elektrotanya.com/cgi-bin/download2.cgi

  12. Ένα μέλος ευχαρίστησε τον Αποστόλης1 για αυτό το χρήσιμο μήνυμα:

    nikoskosm (07-09-13)

  13. #10
    Το avatar του χρήστη nikoskosm
    Μέλος
    Όνομα
    Νίκος
    Εγγραφή
    Mar 2012
    Περιοχή
    Μακεδονια
    Μηνύματα
    245

    Προεπιλογή

    Παράθεση Αρχικό μήνυμα από Αποστόλης1 Εμφάνιση μηνυμάτων
    Μάλλον ο ΜΥΤ τάπαιξε , δεν ξέρω αν έχεις όργανο(υποθέτω διάσπαση μόνωσης), αλλά άλλαξε το τρ/ορ ΥΤ δες μήπως υπάρχει βραχ/μα στα 2/οντα του μυτ, ή πυκνωτάκια στο συλλέκτη του τρ/ορ, αν έχεις παλμογράφο δες την οδήγηση.
    Δες τα 3,3ν αν είναι καθαρά, EEPROM, CRT .
    http://elektrotanya.com/cgi-bin/download2.cgi



    Αποστόλη βοήθησε με λίγο όταν λες ( δεν ξέρω αν έχεις όργανο ) τι εννοείς;
    υπάρχει όργανο που ελέγχει τον Μ/Υ;
    επίσης πυκνωτές είναι οκ, το τρα/ορ ΥΤ ειναι οκ,
    έβγαλα την eeprom από το σασί για να δω μήπως ξεκινήσει η τηλεόραση, τίποτα και πάλι.
    σε ευχαριστώ.
    Τελευταία επεξεργασία από το χρήστη nikoskosm : 08-09-13 στις 00:46

Σελίδα 1 από 2 12 ΤελευταίαΤελευταία

Παρόμοια Θέματα

  1. [Bosch] Δεν ανάβει το μάτι
    από manos_3 στο forum Ηλεκτρική Κουζίνα
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 24-11-16, 21:11
  2. [Τηλεόραση Sony] sony kv-36hq100e Πότε ανάβει και πότε δεν ανάβει αλλά το λαμπάκι ανταποκρίνεται
    από ΘΕΟΔΩΡΟΣ ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 4
    Τελευταίο Μήνυμα: 06-01-13, 10:58
  3. [Φορητός Η/Υ] HP pavilion δεν ανάβει!
    από jean στο forum Υπολογιστές & Περιφερειακά
    Απαντήσεις: 9
    Τελευταίο Μήνυμα: 06-12-12, 02:08
  4. [Τηλεόραση LG] Δεν ανάβει
    από smootsi στο forum Τηλεόραση
    Απαντήσεις: 3
    Τελευταίο Μήνυμα: 30-11-12, 12:40
  5. Δεν ανάβει (TFT hp1702)
    από DT200 στο forum Οθόνη Η/Υ
    Απαντήσεις: 18
    Τελευταίο Μήνυμα: 03-12-07, 03:12

Δικαιώματα - Επιλογές

  • Δημιουργία θεμάτων: Όχι
  • Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
  • Σύναψη αρχείων: Όχι
  • Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
  •  
  • BB code: σε λειτουργία
  • Smilies: σε λειτουργία
  • [IMG]: σε λειτουργία
  • [VIDEO] code is σε λειτουργία
  • HTML: εκτός λειτουργίας