-
Κοιτάξτε τύποι κινητήρων και τρόποι κατασκευής και μέγεθος βοηθητικού τυλίγματος / κυρίως τυλίγματος / αν θα έχει πυκνωτή εκκινήσεως/ή λειτουργίας χωριστά / ή και τα 2 μαζί και ταυτόχρονα ..... είναι να τρελαθείς . Για να βγει άκρη πρέπει να αναφερόμαστε όχι μόνο αν πρόκειται για μοτέρ π.χ. πλυντηρίου ή ψυγείου κτλ αλλά και ο συγκεκριμένος με (λεπτομέρειες τύπος κατασκευής του ) . Γιατί υπάρχει τεράστια "ποικιλία" για όλα τα βαλάντια.
-
-
Καλησπέρα σας,διάβασα με πολύ προσοχή τα παραπάνω και επειδή αντιμετωπίζω ενα παρόμοιο πρόβλημα εχω τις εξής απορίες
το πλυντήριο ειναι brandt wm 551 ειχε βγει ο ιμαντας απο τη θεση του ο οποιος ξαναμπηκε αλλα το πλυντηριο δε στιβει.
Ανοιξα το δεξι πλαινο καπακι και βρηκα κατω χαμηλα 2 πυκνωτες ο ενας θαλασσι και ο δευτερος στη σειρα ασπρος 16μφ που πανε επανω 4 καλωδια 2 μπλε και 2 καφε.
απο τις συμβουλες που εχουν ειπωθει μαλλον ο ασπρος ειναι ο πυκνωτης λειτουργιας..(το θαλασσι τι ειναι)και αναρωτιεμαι αν αγορασω ενα καινουργιο τα καλωδια 4 το αριθμο 2 μπλε 2 καφε μπαινουν οπως να ειναι?
-
-
Επισης παρακαλω θα ηθελα να μαθω πως μπορω να βραχυκυκλωσω τον πυκνωτη πριν τον βγαλω σε περιπτωση που εχει κρατησει καποιο ρευμα.
Ευχαριστω πολυ.
-
-
Τον πυκνωτή μπορείς να τον εκφορτίσεις βραχυκυκλώνοντας τα άκρα του με ένα μονωμένο κατσαβίδι ή με άλλο παρόμοιο τρόπο. Αν είναι φορτισμένος (που μάλλον δεν θα είναι) θα δεις ένα ισχυρό σπινθήρα. Αν θες να τα αποφύγεις αυτά μπορείς να συνδέσεις παράλληλα στις επαφές του μια λάμπα πυρακτώσεως 220V για λίγα δευτερόλεπτα. Τα καλώδια εννοείται ότι δεν μπαίνουν τυχαία. Αφού ο δικός σου έχει δυο καφέ και δυο μπλε καλώδια (αυτό μου φαίνεται λίγο παράξενο), θα τα βάλεις στον καινούριο με τον ίδιο τρόπο. Δηλαδή, θα δεις τις επαφές του παλιού πυκνωτή ότι είναι γεφυρωμένες ανά δύο, και τα ίδια καλώδια θα βάλεις στις ίδιες επαφές του καινούριου. Λογικά τα καλώδια ιδίου χρώματος θα είναι τοποθετημένα στις γεφυρωμένες επαφές.
-
-
Καλημερα
Σε πλυντηριο Brandt ειχα ακριβως το ιδιο θεμα. Αδυνατουσε στο τελευταιο σταδιο της πλυσης να στιψει. Αλλαχθηκε ο πυκνωτης του μοτερ και πλεον ''πεταει''! Σας ευχαριστω πολυ για τη βοηθεια.
-
Δικαιώματα - Επιλογές
- Δημιουργία θεμάτων: Όχι
- Υποβολή μηνυμάτων: Όχι
- Σύναψη αρχείων: Όχι
- Επεξεργασία μηνυμάτων: Όχι
-
Όροι Χρήσης