Μετεφερα το θεμα σου στη σωστη κατηγορια .
Αρχικα υπαρχει παντα το γνωστο κολπο να το συνδεσεις στα 110 βολτ ( το τυλιγμα που προφανως εχει μεινει και δουλευει ) και να βεβαβιωσεις τις τασεις που βγαζει .
Φυσικα υπαρχει και το σχηματικο του ωστε να μην μπεις σε επικινδυνες διαδικασιες ...
Η σταθεροποιηση σε αυτα ειναι ιδιαιτερα απλη οπου ευκολα θα μπορουσες να χρησιμοποιησεις σταθεροποιητες τασης ωστε πισω απο αυτους να βαλεις εναν μετασχηματιστη με πιθανον λιγο μεγαλυτερες τασεις αλλα τυποποιημενο σε οτι αφορα το νουμερο .
Οσο για τις τασεις θελεις μια 5,5 βολτ για να αναψουν τα λαμπακια
μια ταση 13 βολτ
και μια 19,4
Θεωρητικα ενας ετοιμος μετασχηματιστης 2χ20+6,3 θα σου κανει την δουλεια αλλα και απο την αλλη ενας τετοιος καινουργιος μετασχηματιστης δεν θα κοστισει παραπανω απο 20 ευρω αν τον παραγγειλεις σε μια βιοτεχνια μετασχηματιστων .
Θελει μονο λιγο προσοχη γιατι οταν βαζεις σταθεροποιητες ειναι πιθανον να την γλυτωσεις με μολις 3-4 παραπανω απο την ζητουμενη ταση ...Αντιθετα εαν διατηρησεις το υπαρχων κυκλωμα που δουλευει με ζενερ ειναι προφανες οτι θα χρειαστεις τις τασεις που δινει ο κατασκευαστης και θα εχεις ανοχες μονο για λιγα βολτ παραπανω η παρακατω ,
Φιλικα
Σακης Πετροπουλος