είναι πολλά liebherr που έχουν το ίδιο πρόβλημα!εμένα μου είπε ο αντιπρόσωπος στην κύπρο ότι δικαιούμαι 25% έκπτωση στην αρχική τιμή για ψυγείο 3μισι ετών!!!δλδ ένα ψυγείο 1040ευρω που το έχουν προσφορά 800ευρώ,εγώ θα το πάρω στα 780ευρώ!!!δελεαστική προσφορά αν σκεφτώ και την ταλαιπορία μέσα στον αύγουστο και πόσα πράγματα πέταξα...




Απάντηση με παράθεση