ανοιξε το μαυρο κουτακι πανω απο τον συμπιεστη και μετα τα σημεια C R S τον περιεληξεων του συμπιεστη αλλαξες πυκνωτη και σου κανει τα ιδια...?
ανοιξε το μαυρο κουτακι πανω απο τον συμπιεστη και μετα τα σημεια C R S τον περιεληξεων του συμπιεστη αλλαξες πυκνωτη και σου κανει τα ιδια...?
ναι πάλι το ίδιο κάνει,να μετρησω ωμικα τις αντιστάσεις του συμπιεστή εννοείς μήπως έχει καει;
και μια αλλη λεπτομερεια οταν πηγα ναδω τι έχει αναβαν συνεχομενα το λαμπακι της λειτουργιας και το λαμπακι του defrost και κατεβασα την ασφαλεια του πινακα για μερικα δευτερολεπτα και επανήλθε..![]()
Την ερώτηση την κάνω στον Ανδρέα . (επειδή δεν είμαι και καλός γνώστης με air cond) και θέλω να μου πει στην παρακάτω περίπτωση
Αν υποθέσουμε ότι είναι από το θερμικό του κινητήρα (αυτή η διακοπή για 1 - 2 δευτερόλεπτα ) δεν θυμάμαι αν στην περίπτωση διακοπής του μοτέρ από θερμικό ... ταυτόχρονα νεκρώνει και ο εξωτερικός ανεμιστήρας? ή είναι ανεξάρτητα αυτά τα 2 ? ή μπορεί να ποικίλει ανάλογα τον κατασκευαστή στο αν θα σταματάει ανεξάρτητα και μόνο π.χ ο συμπιεστής ή ταυτόχρονα με αυτόν και ο εξωτερικός ανεμιστήρας?εξω κανει προσπαθεια να παρει για 1 με 2 δευτερολεπτα και στην συνεχεια κοβει αμεσως το μοτερ μαζι με εξωτερικο ανεμιστηρα νεκρωνει.
Και αν υποθέσουμε ότι είναι από το (πουράκι) ... δεν ξέρω αλλά μου φαίνεται απίθανο από ένα πουράκι να δημιουργεί τέτοια "άμεση αντίδραση " .. ώστε να κάνει διακοπή στιγμιαία για 1 - 2 δευτερόλεπτα .Εχω μια υποψια οτι είναι ο σενσορας (πουρακι)μου περνει ενδειξη απτο στοιχειο εσωτερικα
Ειδικός δεν είμαι .. αλλά δοκίμασε να απομακρύνεις αυτό το πουράκι (προσωρινά) , για να δεις αν η λειτουργία του θα αλλάξει σε σύγκριση με πριν προς το καλύτερο . από εκεί και πέρα αλλάζεις το πουράκι.και μια αλλη λεπτομερεια οταν πηγα ναδω τι έχει αναβαν συνεχομενα το λαμπακι της λειτουργιας και το λαμπακι του defrost και κατεβασα την ασφαλεια του πινακα για μερικα δευτερολεπτα και επανήλθε..
Γενικά θα έλεγα ότι πρέπει να ελεγχθεί αυτή η διακοπή του 1 - 2 δευτερολέπτων (που κάνει προσπάθεια για να εκκινήσει ) αν είναι από το θερμικό (αφού αποκλείουμε τον πυκνωτή όπου λέει τον βρήκε οκ) .... (ελέγχοντας την παρούσα κατάσταση του θερμικού σε ζωντανό χρόνο αν κόβει εκείνο δηλαδή από δυσλειτουργία του ίδιου του θερμικού να το δει "οπτικά" δηλαδή) . ή να προέρχεται από 2ο λόγο από τον συμπιεστή π.χ. στο παρακάτω που λέει
Μπορεί να είναι και από αυτό , αλλά μπορεί και καμιά στουμπωμένη τρίοδο βαλβίδα? ή όπως την λέτε εσείς. Έγινε δοκιμή σε ανάστροφη λειτουργία από ψύξη σε θέρμανση (αν έχει) ? για να δει αν έχει κάποια διαφορά?ναι πάλι το ίδιο κάνει,να μετρησω ωμικα τις αντιστάσεις του συμπιεστή εννοείς μήπως έχει καει;
δώσε περισσότερες λεπτομέρειες για το παρακάτω ... (αφού κόψει ) ... μετά από πόσο χρόνο και πάλι ξανακάνει προσπάθεια για εκκίνηση? ή δεν κάνει και καθόλου?
εξω κανει προσπαθεια να παρει για 1 με 2 δευτερολεπτα και στην συνεχεια κοβει αμεσως το μοτερ μαζι με εξωτερικο ανεμιστηρα νεκρωνει
δεν δοκιμαζεις και τροφοδοσια απο αλλου?μηπως ειναι λασκα κανα καλωδιο+ φις ή πριζα?
πετρο πανω σε αυτο που με ρωτησες... εχεις δικιο, τα περισοτερα κλιματιστικα που εχω συναντησει το θερμικο οταν κοψει τον συμπιεστη δεν κοβει τον ανεμιστηρα και ετσι ειναι το σωστο γιατι το θερμικο ειναι ουσιαστικα μια ασφαλεια που ειναι σε σειρα στην κυρια περιεληξη του συμπιεστη,
οποτε αφου διακοπτεται το ρευμα στην εξωτερικη μοναδα σημαινει οτι η πλακετα σταματαει το ρευμα..
υπαρχουν περιπτωσεις να εχουν λιωσει τα καλωδια τον περιεληξεων του συμπιεστη που ειναι στο μαυρο κουτακι, και να δουλευει ο συμπιεστης μονο με την βοηθητικη και οχι με την κυρια το εχω δει και αυτο.... αλλα και να μην δουλευει και καθολου, μπορει ισα να ακουμπανε και να ακους το μουγκρισμα αυτο...
τωρα για να παρακαμψεις τα θερμιστορ πισω απο τηλεκοντρολ του κλιματιστικου εχει κατι κουμπακια που τα πατας με το μολυβι αυτα παρακαμπτουν τα θερμιστορ η θα τα δεις με την ονομασια test h cool το πατας και βλεπεις τι κανει αν και δεν μου κανει εμενα να ειναι απο θερμιστορ... ανοιξε το καπακι του συμπιεστηη και τσεκαρε θερμικο, επισεις τσεκαρε τα καλωδια τραβατα με το χερι σου για να δεις εαν δεν ειναι κομενα..
απο ενα ελεγχο που εκανα στο μοτερ ητανε δροσερο θα ελεγα και λιγο πολυ λιγο προς ζεστο..αν ητανε το θερμικο και ανοιγε την επαφη θα επρεπε να ζεματαει ετσι δεν ειναι;;
θα παω αυριο με ενα μεγαλυτερης χωρητικοτητας πυκνωτη και θα ελενξω πλακετα και κλεμες με προσοχη μηπως βρω κατι και θα ενημερωσω..!
όχι το αντίθετο από ότι όταν δουλεύει παρατεταμένα γιατί τότε ζεσταίνεται περισσότερο .
Όχι μεγαλύτερο πυκνωτή .θα παω αυριο με ενα μεγαλυτερης χωρητικοτητας πυκνωτη και θα ελενξω πλακετα και κλεμες με προσοχη μηπως βρω κατι και θα ενημερωσω..!
Για πλακέτα και κλέμες ναι ψάξε , για τίποτα λάσκα συνδέσεις καμιά ψυχρή κόλληση κτλ
Φυσικά και θα μας ενημερώσεις ! ... τι έτσι άιντε άιντε ? και θα μας αφήσεις με την περιέργεια ?
δες και τα καλωδια τον περιελιξεων του συμπιεστη...