Παράθεση Αρχικό μήνυμα από jakjak Εμφάνιση μηνυμάτων
οτι ακριβως διαβαζεις ... 10αρι στην ψυξη και 14αρι στην θερμανση ...
αν δεν σε καλυπτει 10αρι στην ψυξη πας σε μεγαλυτερο ...
Έτσι όπως το λές, είναι σαν τα άλλα κλιματιστικά που αναφέρονται σε διαφημίσεις ως "9άρια" να έχουν 9000ΒTU ψύξη+θέρμαση το ίδιο!
Και όσα "12άρια" 12000ΒΤU ψύξη+θέρμανση.